سامسونگ دیروز، رسما تایید کرد که رویداد بعدی Unpacked در تاریخ 4 آگوست برگزار خواهد شد و در آن گلکسی Z Flip و Z Fold 5، سری Galaxy Watch 6 و خانواده Galaxy Tab S9 معرفی خواهد شد. حالا این غول کره ای ویدیوی تبلیغاتی جدیدی برای آن دارد گلکسی زد فلیپ 5 منتشر کرده است

تیزر منتشر شده توسط سامسونگ ویژگی های گوشی تاشو آینده را فاش نمی کند، اما در واقع یک فیلم ترسناک بسیار کوتاه است که گلکسی زد فلیپ 5 نقش مهمی در آن ایفا می کند. در این ویدیو، گوشی های Z Flip به وضوح بر افرادی که به آن ها نگاه می کنند «قدرت مقاومت ناپذیری» دارند و وقتی فردی به آن ها نگاه می کند، نمی تواند از فکر خرید گوشی تاشو سامسونگ دست بکشد و دچار وسواس شود!

در ادامه می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی Galaxy Z Flip 5 را تماشا کنید:

50 دلار تخفیف برای پیش خرید Galaxy Z Flip 5

گزارش دیگری می گوید که سامسونگ شروع به ارسال دعوت نامه برای رویداد Galaxy Unpacked ماه آینده کرده است. در حالی که اکثر طرفداران در این رویداد آن را به صورت مجازی تماشا خواهند کرد، طرفداران مستقر در ایالات متحده این شانس را خواهند داشت که اولین نسل از دستگاه های تاشو سامسونگ را در دست بگیرند.

علاوه بر این، اکنون امکان پیش‌سفارش دستگاه‌های موجود در Galaxy Unpacked وجود دارد. اگر این کار را قبل از زمان رویداد انجام دهید، 50 دلار اعتبار سامسونگ کدی دریافت خواهید کرد که می توانید برای یکی از دستگاه هایی که دریافت می کنید استفاده کنید.

البته هنوز به طور رسمی اعلام نشده است که گلکسی زد فلیپ و زد فولد 5، سری گلکسی واچ 6 و خانواده گلکسی تب اس 9 در این رویداد رونمایی خواهند شد و تماما جنبه تبلیغاتی دارد. حتی برای رزرو دستگاه ها نیازی به واریز وجه نیست و فقط باید نام و ایمیل خود را ثبت کنید. در نهایت، زمانی که سامسونگ دستگاه های جدیدی را معرفی می کند، می توانید از اعتبار 50 دلاری خود استفاده کنید یا آن را نادیده بگیرید.

می توانید در Samsung.com پیش خرید کنید.