شاسی مونوکوک، ترمزهای کربن سرامیکی، سیستم اگزوز تیتانیوم با روکش سرامیکی و موتور V12 1200 اسب بخاری؛ اینها تنها بخشی از ویژگی های Engler V12 جدید هستند. یک چهار چرخ محرک که عملکردی در سطح سوپراسپرت دارد.

برند Engler ادعا می کند که نسخه ارتقا یافته موتور 12 سیلندر این شرکت حدود 1200 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و سخت ترین استانداردهای آلایندگی را رعایت می کند.

Angler V12 به یک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه مجهز شده است. وزن گیربکس به 30 کیلوگرم و وزن کل محصول به حدود 1200 کیلوگرم می رسد.

چهارچرخ متحرک مورد بحث از چرخ‌های منیزیم فورج کاری شده 20 اینچی در لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت کاپ 2 استفاده می‌کند.

صندلی Angler V12 با چرم انعطاف پذیر شبیه به کیف های هرمس پوشیده شده است. دو صفحه نمایش لمسی، یکی برای اطلاعات لحظه ای و دیگری به عنوان یک سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی Apple CarPlay.

Engler V12 فاقد پدال یا کمربند ایمنی است و از طریق دریچه گاز و ترمز فرمان کنترل می شود. جلوپنجره تطبیقی ​​و تنظیم ارتفاع با آیرودینامیک فعال از دیگر ویژگی های Engler V12 است.

انگلر تنها 10 محصول در سال تولید می کند، اما برنامه هایی برای افزایش حجم تولید با معرفی Engler V12 دارد. این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش V12 است و به زودی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.