رقابت در بازار خودروهای الکتریکی به ویژه در کشورهایی مانند چین بسیار جدی است. تسلا، یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید خودروهای برقی، با رقابت در این بازار بیگانه نیست و از استراتژی های مختلفی برای پیروزی در این رقابت استفاده می کند. اما اکنون به نظر می رسد که این شرکت احساس می کند تلاش هایش به اندازه کافی موثر نبوده و در حال تلاش برای بهبود وضعیت خود در بازار چین است.

تسلا شرکتی است که بیشتر به خاطر خودروهای برقی خود شهرت دارد. اما این شرکت گاهی اوقات محصولات جالبی مانند پاوربانک یا نوشیدنی را به صورت محدود ارائه می دهد. به عنوان مثال، این شرکت در پایان سال 2022، سایبرکواد را که یک خودروی چهار چرخ مخصوص کودکان است، برای بازار آمریکا معرفی کرد.

اکنون پس از گذشت تقریباً بیش از 6 ماه، تسلا تصمیم گرفته است تا این چهار چرخ متحرک را در چین عرضه کند. پیش خرید CyberQuad برای طرفداران این چهار چرخ از 11 جولای آغاز شد و با قیمت 11900 یوان (1700 دلار) برای فروش در دسترس است. تسلا ادعا می کند که CyberQuad با یک بار شارژ تا 12 کیلومتر قابل استفاده است.

Cyberquad از طراحی مینیمال و ساده استفاده می کند که از طراحی Cybertruck الهام گرفته شده است. این دوچرخه چهارچرخ از اسکلت فولادی با بدنه پلاستیکی مرغوب بهره می برد و می تواند تا 150 کیلوگرم را تحمل کند. این دوچرخه چهارچرخ از یک باتری 12 ولتی استفاده می کند که شارژ کامل آن حدود 6 ساعت طول می کشد. لازم به ذکر است که این محصول به صورت قطعات برای خریداران ارسال می شود و خریداران باید 18 قطعه مورد نیاز موتور را به یکدیگر متصل کنند.

نظر شما در مورد Cybertruck چیست؟