سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه سری Galaxy Tab S9 FE برای بازار جهان است و چندین شایعه و افشا در مورد مشخصات و سایر جزئیات آن منتشر شده است. انتظار می‌رود این مجموعه دارای تبلت‌های استاندارد Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE Plus با شماره مدل‌های SM-X616 و SM-X516 باشد.

پیشتر در FCC این تبلت رویت شد و موارد افشا طراحی دستگاه را لو دادند. این تبلت چند ساعت پیش در NRRA کره رویت شد و عرضه جهانی آن را تایید کرد. طبق فهرست، کشور سازنده به عنوان ویتنام ذکر شده  و تبلت از اتصال 5G پشتیبانی می کند. به غیر از عرضه نزدیک، جزئیات دیگری وجود ندارد.

هر دو مدل نیز در وب سایت رسمی این برند مشاهده شده اند. علاوه بر این، رندرهای لو رفته آن برخی از جنبه های طراحی را تایید می کند. طبق اطلاعات قبلی و لیست FCC، به نظر می‌رسد Galaxy Tab S9 FE و FE+ از S-Pen پشتیبانی می کنند. هر دو مدل دارای دوربین دوگانه در عقب خواهند بود و انتظار می‌رود پردازنده اگزینوس 1380، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند. Galaxy Tab S9 FE+ دارای شارژ سریع 45 واتی است، در همین حال، Galaxy Tab S9 FE از شارژ سریع 25 واتی با آداپتور EP-TA800 پشتیبانی می‌کند.

تبلت جدید می تواند برچسب قیمتی 63000 روپیه در هند داشته باشد. با این حال، اطلاعات مربوط به زمان عرضه آن مشخص نیست.

تبلت Galaxy Tab S9 FE Plus بزودی از راه می رسد

در اخباری مرتبط سامسونگ وجود Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ را تایید کرده است. یک وب‌سایت رسمی سامسونگ در فرانسه نام این دو تبلت معرفی‌نشده را اعلام کرده که به عرضه قریب‌الوقوع آنها اشاره می‌کند. این تبلت‌ها در فهرستی از دستگاه‌های گلکسی سازگار با دستیار دیجیتالی این شرکت، Bixby قرار دارند. وب سایت (از طریق) خود یک راهنمای Bixby است.

مدتی است که شایعات در مورد کار سامسونگ بر روی تبلت های جدید Fan Edition (FE) در اینترنت منتشر شده است. قبلاً دستگاه‌ها را در فهرست‌های مختلف گواهی‌نامه‌ها و بنچمارک‌ها دیده‌ایم، در حالی که رندرهای فاش شده طراحی آنها را نیز آشکار کرده‌اند. با این حال، Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ همچنان معرفی نشدند.

گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است تبلت های مقرون به صرفه جدید را در جریان رویداد Galaxy Unpacked هفته گذشته رونمایی کند، اما این کار را نکرد. این شرکت کره ای تنها گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا را معرفی کرد که همگی پرچمداران واقعی هستند. مدل‌های FE در هیچ کجا ذکر نشده‌اند، با این رویداد همچنین گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی واچ 6 ارائه شد.

در حالی که ما هنوز منتظر معرفی Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ یا حتی تاریخ رونمایی آنها هستیم، سامسونگ با ذکر آنها در وب سایت خود نشان می دهد که انتظار طولانی تر نخواهد بود. این شرکت همچنین Galaxy S23 FE را در دست ساخت دارد و شایعات حاکی از عرضه آن در سپتامبر است. شاید هر سه دستگاه FE در یک روز ماه آینده معرفی شوند، باید منتظر بمانیم و تماشا کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید