هدست ویژن پرو اپل هیچ درگاهی به‌جز کانکتور مغناطیسی برای اتصال باتری ندارد و مشخص نبود که آیا راهی برای انتقال داده بین ویژن پرو و دستگاه دیگر از طریق کابل وجود دارد یا خیر. اکنون اپل تأیید کرده است که با یک وسیله جانبی جدید به نام «Developer Strap» می‌توان این کار را انجام داد. این وسیله جانبی یک پورت USB-C را به ویژن پرو اضافه می‌کند و اپل آن را با قیمت 299 دلار فقط برای توسعه‌دهندگان عرضه کرده است.

براساس گزارش Daring Fireball، اپل می‌گوید که Developer Strap برای تسریع در توسعه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گرافیکی فشرده کاربردی است و می‌توان از آن برای اتصال ویژن پرو و مک بهره برد. این کانکتور جدید به‌جای بند سمت راست یا Right Audio Strap قرار می‌گیرد و می‌توان از آن برای توسعه یا تست‌کردن اپلیکیشن‌ها استفاده کرد.

کانکتور USB-C هدست ویژن پرو اپل

اپل می‌گوید که این ابزار برای توسعه‌دهندگان ساخته شده است. درواقع Developer Strap فقط از طریق بخش توسعه‌دهندگان سایت اپل در دسترس است و نمی‌توان آن را در فروشگاه‌های اپل یافت. اکانت‌های توسعه‌دهندگان ثبت‌شده در آمریکا می‌توانند Developer Strap را با قیمت 299 دلار بخرند.

هدست ویژن پرو رسماً در تاریخ 13 بهمن‌ماه عرضه شد و حالا کاربران آمریکایی می‌توانند این هدست را بخرند یا آن را در فروشگاه‌های اپل تست کنند. این تست‌ها 25 دقیقه‌ای خواهند بود و کاربر را درباره نحوه استفاده از ویژن پرو، محتوا و اپلیکیشن‌های موجود و موارد دیگر راهنمایی می‌کند. اپل گفته است که ویژن پرو اواخر سال 2024 در چند کشور دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین اپل اعلام کرد که بیش از 600 اپلیکیشن گوناگون که برای سیستم‌عامل visionOS بهینه شده‌اند، در زمان عرضه این هدست در دسترس خواهند بود.