پس از ماه‌ها افشای جزئیات در مورد طراحی، رنگ‌ها و مشخصات گلکسی Z Fold 6، بالاخره جزئیاتی از قیمت این محصول به دست آوردیم که متاسفانه خبر خوبی نیست. بر اساس این گزارش جدید، قیمت گوشی تاشو بعدی سامسونگ حتی بالاتر از مدل قبلی خود خواهد بود.

گزارش وب سایت Smartprix با کمک یک منبع آگاه به نام “ایوان بلاس” ادعا می کند که مدل 256 گیگابایتی Galaxy Z Fold 6 در ایالات متحده 1899.99 دلار قیمت دارد. در حالی که قیمت ظرفیت 512 گیگابایتی آن 2019.99 دلار خواهد بود. گزینه 1 ترابایتی می تواند تا 2259.99 دلار قیمت داشته باشد. در مقایسه با گلکسی زد فولد 5، این ارقام 100 دلار افزایش یافته است.

بهبودهای احتمالی Galaxy Z Fold 6 نسبت به نسل قبلی

سری گلکسی زد فولد قبلاً گران‌ترین خط تلفن سامسونگ بود و با این افزایش قیمت احتمالی، مشتریان انتظار بهبودهای مختلفی را دارند. ظاهراً سامسونگ مشکلات کلیدی مشهود در مدل های قبلی را برطرف کرده است. صفحه‌نمایش عریض‌تر، طراحی کلی نازک‌تر، باتری بزرگ‌تر و تراشه بهتر از پیشرفت‌هایی برای Galaxy Z Fold 6 انتظار می‌رود.

قیمت مقوله ای است که می تواند قبل از عرضه یک گوشی هوشمند تغییر کند، بنابراین برای تایید قیمت های ذکر شده در این گزارش باید منتظر تایید سامسونگ باشیم.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد رویداد Unpacked خود را در 20 جولای برگزار کند. اتفاقی که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران بسیار مثمر ثمر خواهد بود و این شرکت قصد دارد محصولات متنوعی را در آن معرفی کند. این محصولات احتمالاً شامل Galaxy Z Flip 6 به همراه Z Fold 6، ساعت های هوشمند گلکسی واچ و غیره خواهند بود.

باید دید در نهایت محصولات مذکور چه قیمت و چه سخت افزاری خواهند داشت. همچنین منابع مختلف بر این باورند که این دستگاه ها در بازارهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی احتمالاً فروش خوبی خواهند داشت زیرا سامسونگ بسیاری از خواسته های مصرف کنندگان را برای محصولات خود برآورده می کند.