زمان زیادی تا رویداد Unpacked بعدی سامسونگ باقی نمانده است، جایی که انتظار داریم محصولات جدیدی از غول فناوری کره جنوبی از جمله Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 ارائه شود.

در هفته های اخیر مشخصات و ویژگی های بسیاری از گلکسی زد فلیپ 5 در دسترس قرار گرفته است و امروز قیمت احتمالی این دستگاه فاش شده است که نشان دهنده جهش قابل توجهی نسبت به قیمت گلکسی زد فلیپ 4 است.به نقل از GSMArena، مدل 128 گیگابایتی گوشی تاشو جدید سامسونگ با رم 8 گیگابایتی احتمالاً با قیمت 1299 یورو عرضه خواهد شد.

در مقایسه، نسخه 128 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 4 با رم 8 گیگابایتی با قیمت 1099 یورو روانه بازار شد، بنابراین این احتمال وجود دارد که نسل جدید این محصول با افزایش قیمتی حدود 20 درصدی مواجه شود. البته ممکن است با توجه به نرخ های مالیاتی متفاوت در کشورها، قیمت این دستگاه در بازارهای دیگر کمتر یا بیشتر شود، اما این تغییرات حداکثر 30 تا 40 یورو باشد.

بنابراین در صورت صحت اطلاعات به دست آمده از قیمت گلکسی زد فلیپ 5، این محصول نسبت به نسل قبلی خود قیمت بیشتری خواهد داشت. طبق شایعات و گزارش های اخیر، گوشی تاشو جدید سامسونگ از نمایشگر خارجی بزرگ تری نسبت به مدل سال گذشته استفاده خواهد کرد و علاوه بر این، سیستم لولای جدید جای خالی نسخه فعلی را پر خواهد کرد.

با این حال شایعات مربوط به گلکسی زد فلیپ 5 هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، بنابراین ممکن است در روزهای آینده شاهد گزارش های بیشتری از قیمت این محصول باشیم.