سال گذشته کوالکام با هیجان پردازنده Snapdragon X Elite را به عنوان رقیب مستقیم پردازنده های سری M اپل معرفی کرد، اما لپ تاپ های مجهز به X Elite هنوز وارد بازار نشده اند.

در کنار تصاویر فاش‌کننده از مدل جدید لپ‌تاپ Lenovo X Elite، کوالکام اکنون می‌گوید که ۲۴ آوریل (۵ می) اخبار مهمی را در مورد X Elite اعلام خواهد کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که هفته آینده چه اخباری در مورد اسنپدراگون X Elite منتشر خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که اولین لپ تاپ مجهز به اسنپدراگون X Elite، مدل مصرفی Surface Laptop 6 خواهد بود. اما به احتمال زیاد این شایعه صحت ندارد، زیرا قرار است سرفیس لپ تاپ 6 در پایان ماه می عرضه شود.

مقالات مرتبط

اسنپدراگون ایکس الیت در پایان سال 2023 معرفی شد و توانست در مدت زمان کوتاهی توجهات زیادی را به خود جلب کند. کارشناسان بر این باورند که X-Elite در سال‌های آینده ورق را برمی‌گرداند و لپ‌تاپ‌های ویندوزی مبتنی بر لوگو را به رقیبی جدی برای مک‌بوک اپل تبدیل می‌کند.

در هفته های اخیر شاهد رونمایی از جزئیات پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون ایکس پلاس بودیم. این پردازنده می تواند در تاریخ 5 می به طور رسمی رونمایی شود.