Windows Report تصاویری از لپ‌تاپ‌های جدید دل را فاش کرده است که احتمالاً همزمان با رونمایی از سرفیس‌های جدید مایکروسافت در 31 می، رونمایی می‌شوند. این لپ تاپ ها از تراشه Snapdragon X Elite استفاده می کنند.

در یکی از تصاویر مدل جدید XPS 13 9345 را می بینیم که طراحی بسیار باریکی دارد و در ردیف بالای دکمه ها از نوار لمسی استفاده شده است. ظاهراً این لپ تاپ دارای دو پورت USB-C است.

یکی دیگر از مدل های فاش شده Inspiron 14 7441 Plus است که گفته می شود از Snapdragon X Elite (مدل 16 هسته ای) و 16 گیگابایت رم در مدل پایه استفاده می کند. به نظر می رسد این لپ تاپ دل دارای دو درگاه USB-C، یک درگاه USB-A و یک اسلات کارت microSD است.

دل، لنوو و اچ پی در حال همکاری نزدیک با مایکروسافت برای افزودن قابلیت های هوش مصنوعی به دستگاه های خود هستند. لپ‌تاپ‌های جدید دل به کلید CoPilot روی صفحه‌کلید مجهز شده‌اند و احتمالاً از ویژگی‌های جدید AI Explorer در ویندوز 11 پشتیبانی می‌کنند.

لپ تاپ های مجهز به اسنپدراگون ایکس الیت به تدریج وارد بازار خواهند شد. جزئیات لپ تاپ یوگا اسلیم 7 لنوو که ظاهرا از تراشه جدید کوالکام استفاده می کند، پیش از این فاش شده بود. سامسونگ و ایسوس به زودی لپ تاپ های جدیدی با تراشه مذکور معرفی خواهند کرد.