همزمان با معرفی آیپد پرو جدید، اپل امروز نسخه جدید برنامه های «فاینال کات پرو» و «لوجیک پرو» را برای این دستگاه مجهز به تراشه M4 معرفی کرد. این برنامه ها به گونه ای پیشرفته تر و قدرتمندتر از قبل طراحی شده اند تا از عملکرد تراشه M4 در آیپد پرو جدید بهره ببرند.

Final Cut Pro 2 جدید برای iPad برای ویرایش فوری محتوای ویدیویی گرفته شده توسط چندین دوربین استفاده می شود. اگر کاربرانی که حداکثر چهار آیفون دارند همزمان صحنه ای را از زوایای مختلف ضبط می کنند و محتوای تصویر در فاینال کات پرو 2 روی آی پد پخش می شود، امکان ویرایش همزمان آن وجود دارد.

نسخه جدید Final Cut Pro آیپدهای جدید را به یک استودیوی تولید محتوای ویدئویی با چند دوربین تبدیل می کند. کاربران می توانند با حداکثر چهار دوربین به طور همزمان عکس بگیرند و به راحتی ویرایش کنند. تولیدکنندگان محتوای ویدیویی می توانند دوربین را در هر زاویه ای قرار دهند و محتوای ویدیویی کاملا حرفه ای تولید کنند.

نسخه جدید Logic Pro 2 رسید

برنامه Logic Pro 2 نیز یک نسخه به روز شده است که مجهز به ویژگی جدیدی به نام “Stem splitter” است که می تواند در بخش ویرایش صدا به خوبی کار کند. این ویژگی می‌تواند صدای ورودی را به صداهای جداگانه تقسیم کند و ویرایش آسان‌تر را فراهم کند.

انتظار می رود که کاربران بتوانند نسخه های جدید Final Cut Pro و Logic Pro را برای iPad Pro جدید با تراشه M4 با اشتراک ماهانه دریافت کنند.

در حالی که Final Cut Pro می تواند ویژگی های خوبی را برای iPad Pro جدید به ارمغان بیاورد و به کاربران کمک کند خلاقیت بیشتری نشان دهند، این برنامه برای Mac 10.8 همچنین ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی را ارائه می دهد و توانایی ویرایش تصاویر را افزایش می دهد.

اپل ادعا می کند که قدرت ویرایش ویدیو با فاینال کات پرو در آیپد پرو جدید با تراشه M4 باورنکردنی است و به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی جلوه های مختلف را اعمال کنند و فیلم ها را سریعتر از قبل آماده کنند.