با در پیش بودن رویداد IFA 2023، برندهای جهانی در حال آماده شدن برای رونمایی از محصولات پیشرفته خود هستند. لنوو قبلاً در یک رویداد مطبوعاتی چینی، نگاهی اجمالی به یکی از محصولات برجسته خود ارائه کرده است و MSPowerUser تصاویری از این دستگاه که به لپ‌تاپ گیمینگ لنوو Legion 9i معروف است، به اشتراک گذاشت.

Redditors در r/GamingLaptops اشاره کرده اند که لپ تاپ آینده Legion 9i در تصاویر گرفته شده در یک رویداد توجیهی رویت شده است. Redditors همچنین یک برگه مشخصات لو رفته از لپ تاپ Legion 9i را به اشتراک گذاشته است که در زیر قابل مشاهده است.

جزئیات لو رفته در مورد لپ تاپ لنوو Legion 9i به مجهز بودن این دستگاه با پردازنده Core i9-13980HX اینتل و کارت گرافیک قوی GeForce RTX 4090 با حافظه 16 گیگابایتی اشاره دارد که آن را در بین لپ تاپ های بازی برتر قرار می دهد. شایان ذکر است، شایعه شده که باریک‌ترین سیستم خنک‌کننده آبی جهان با سه فن را به رخ می‌کشد که از خنک‌سازی کارآمد حتی در هنگام بازی‌های شدید اطمینان می‌دهد. از نظر فضای ذخیره سازی، انتظار می رود دو درایو اس اس دی M.2 2280 ارائه کند که فضای کافی برای بازی ها و فایل ها فراهم می کند. گنجاندن دو اسلات DDR5 از نوع DIMM امکان ارتقاء حافظه انعطاف پذیر را فراهم می کند.

گفته می شود برای جلسات طولانی بازی، لپ تاپ دارای یک باتری 4 سلولی 99.9 وات ساعتی است که نوید عملکرد طولانی مدت را می دهد. صفحه نمایش باید چشمگیر باشد، با صفحه نمایش 16.3 اینچی 2K IPS Mini Led که دارای نرخ نوسازی متغیر تا 165 هرتز برای بازی روان است.

از نظر طراحی، ممکن است پوششی متمایز از جنس کربن داشته باشد که بر جذابیت آن افزوده است. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که اتصال جامعی با پورت‌های مختلف، از جمله دو USB Type A، یک USB Type C، دو Thunderbolt 4، RJ45 Ethernet، HDMI 2.1، جک صوتی و SD Card Reader 3.0 فراهم کند.

لنوو Legion 9i با طراحی جذاب

در اخباری مرتبط این ماه، گزارش‌هایی درباره توسعه یک دستگاه جدید گیمینگ قابل حمل مبتنی بر ویندوز توسط لنوو به نام Legion Go منتشر شد. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه رقیب ایسوس ROG Ally و والو Steam Deck باشد که هر دو به افزایش محبوبیت کنسول‌های دستی با قابلیت اجرای بازی‌های رایانه شخصی کمک کرده‌اند.

اکنون، گزارش جدیدی از Windowsreport طراحی کنسول Legion Go را نشان می دهد. طراحی کلی کنسول کاملاً رایج است، با این حال، کنسول بهترین جنبه ها را از رقبای خود به عاریت گرفته است. این دارای یک تنظیم کنترلر به سبک Xbox است که در ROG Ally نیز وجود دارد. همچنین مانند Steam Deck، دارای پد لمسی نیز می باشد.

همچنین با کنترلرهای جداشدنی مانند آنچه در نینتندو سوییچ وجود دارد، عرضه می شود. در سوییچ، عملکرد جداشدنی مفید است زیرا به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به خرید کنترلر اضافی، با یکی از دوستان یا اعضای خانواده بازی کنند. می توانید Joy-Cons را از کنسول جدا کرده و از آنها به عنوان دو کنترلر مجزا استفاده کنید. ما انتظار داریم که Legion Go عملکرد مشابهی را ارائه دهد.

با این گفته، گزارش نشان می دهد که کنسول بازی دارای صفحه نمایش 8 اینچی است که پیش بینی می شود صفحه نمایش Full HD باشد. قسمت عقب کنسول مجهز به چندین ماشه، یک چرخ کنترل کننده سمت راست و یک دریچه هوای قابل توجهی است که برای اهداف خنک کننده طراحی شده است. از نظر اتصال، تصاویر از دو پورت USB-C، دکمه پاور، جک هدفون، دکمه‌های تنظیم صدا که با علامت‌های مثبت و منفی مشخص شده‌اند، و همچنین یک اسلات micro SD رونمایی می‌کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر معرفی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید