گیم پد یکی از مهم ترین لوازم جانبی گیمرها است و هنگام خرید آن باید به نکات مهمی برای تشخیص گیم پد تقلبی توجه کنند. در این مقاله به بررسی روش های مختلف برای تشخیص دسته بندی بازی های جعلی و مقایسه آن با دسته بازی های اصلی PS4 می پردازیم.

بیش از 9 سال از عرضه پلی استیشن 4 (Dualshock 4) می گذرد و از آن روز نسخه های تقلبی این بازی در بازار به فروش می رسد. در اغلب موارد، زمانی که کاربران کنسول بازی PS4 را خریداری می کنند، به جای کنسول بازی اصلی برای کنسول بازی خود، یک کنسول بازی تقلبی می خرند و بعد از آن. عملکرد ضعیف آن در بازی ها و ماندگاری کوتاهآنها متوجه این موضوع هستند.

برای تغییر DNS در کنسول بازی پلی استیشن 5 و رفع مشکلات بازی، این مقاله را ببینید.

معایب استفاده از دسته بازی های جعلی

گیم پدهای تقلبی PS4 فاقد ویژگی هایی مانند لرزش کنترلر هنگام برخورد با مانع در بازی ها هستند و دکمه های آنها به سرعت از کار می افتد. نسخه بلوتوث دسته تقلبی ممکن است با کنسول بازی سازگاری نداشته باشد و هنگام بازی، دستورات در بازی با تاخیر انجام شود. باتری مورد استفاده در دسته بازی های تقلبی PS4 نسبت به باتری های دسته بازی اصلی عمر کمتری دارد و ممکن است درصد باتری به اشتباه نمایش داده شود. به طور کلی، بسته های بازی تقلبی و تقلبی طول عمر کمتری نسبت به بسته های بازی اصلی دارند.

کیفیت چاپ و بسته بندی جعبه