لیست ارورهای پکیج ایران رادیاتور و نحوه رفع آن‌ها

پکیج ایران رادیاتور مدل‌های متنوعی دارد که در هر‌یک از آن‌ها ارورها متفاوت نمایان می‌شوند. کد خطاهای مدل‌های M24ff ،‌E24ff ،‌eco22f و b24ff با مدل‌های L24CF و L24FF و K24FF متفاوت است. درادامه، ارورهای هر یک از مدل‌ها را بررسی کرده‌ایم.

رفع ارور 30 و 40 پکیج ایران رادیاتور

در‌صورت ظاهرشدن ارور 30 و 40 روی نمایشگر پکیج ایران رادیاتور، ایراد در برد پکیج خواهد بود. با مشاهده ارور یادشده، نیاز است سیم‌های ارتباطی برد با سایر قطعات دستگاه بررسی شود. آشنایی با برد پکیج و شناخت اجزا آن، می‌تواند شما را از کارایی قطعه‌ی مذکور آگاه کند.

رفع ارور 80 پکیج ایران رادیاتور

یکی دیگر از کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور ارور 80 است. این خطا می‌تواند ناشی از فعال‌شدن ترموستات باشد.

رفع ارور 40 60 70 پکیج ایران رادیاتور

گاهی اوقات فن دستگاه خاموش می‌شود؛ اما پرشر سوئیچ دود وصل است و این روند می‌تواند در عملکرد پکیج مشکل ایجاد کند. همچنین، ممکن است رله برد دچار مشکل شده باشد و ارورهای مذکور نمایش داده شوند.

در‌صورت مشاهده این ارورها، لازم است تا رله برد و یا پرشر سوئیچ تعویض شوند. با دانستن اینکه چه عواملی به خرابی برد پکیج منجر می‌شود، می‌توانید تا حد زیادی از مشکلات مرتبط پیش‌گیری کنید.

رفع ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور

حالت اول: زمانی‌که فن پکیج روشن است و مشکلاتی مانند اختلال در پرشر هوا و بسته‌شدن مسیر دودکش وجود داشته باشد، این کد خطا نمایان خواهد شد. علاوه‌براین، در‌صورتی‌که فن کثیف باشد، ارور مذکور نمایش داده می‌شود.

حالت دوم: حالت دوم زمانی است که فن دستگاه به‌طورکلی کار نمی‌کند. در این حالت، مشکل قطعاً مسدودشدن مسیر فن است و برای رفع این خطا باید انسداد مسیر هوا را برطرف کنید و در‌ادامه فن را بچرخانید. درصورت چرخیدن فن، باید بدانید که ایراد از برد پکیج است و باید رله فن را عوض کنید.

رفع ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور

در پکیج‌های دیواری کلید حرارتی وجود دارد که دمای زیاد را شناسایی می‌دهد و تشخیص می‌دهد. ممکن است گاهی این کلیدها دمای زیاد را تشخیص دهند؛ اما حسگر Ntc دما را در حالت طبیعی نشان دهد. در چنین مواقعی، ارور 40 70 80 نمایش داده می‌شود که دلیل آن می‌تواند ناشی از رسوب‌گرفتن مبدل و یا وجود مشکل در حسگر Ntc باشد. در این مواقع، برای برطرف‌کردن مشکل باید مبدل اصلی پکیج را رسوب‌زدایی و در‌صورت رفع‌نشدن ارور، حسگر Ntc را عوض کنید.