شیائومی ماساژور Mijia Massage Gun 3 را برای بازار چین معرفی کرد. این ابزار قدرتمند و مقرون به صرفه برای ورزشکاران، علاقه مندان به تناسب اندام و علاقه مندان به آرامش عضلانی طراحی شده است. قیمت ماساژور مذکور 399 یوان (حدود 56 دلار) است و مشتریان می توانند آن را از طریق فروشگاه جی دی پیش خرید کنند.

قدرت تفنگ ماساژور شیائومی میجیا 3 نسبت به نسل قبل 38 درصد بهبود یافته است. این عملکرد به نفوذ بهتر در گروه های عضلانی عمیق تر کمک می کند، به طور موثر اسید لاکتیک را تجزیه می کند و کاهش درد و خستگی را تسریع می کند.

Mijia Massage Gun 3 که برای ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام طراحی شده است، حداکثر سرعت 2800 دور در دقیقه و عمق ضربه 10 میلی متری را ارائه می دهد که برای کاهش تنش عضلانی و افزایش گردش خون ایده آل است.

کاربران می توانند بین حالت های عملکرد ثابت و متغیر جابجا شوند. در حالت ثابت، سرعت ضربات ماساژور برای آرامش قبل و بعد از تمرین ثابت خواهد بود، در حالی که حالت متغیر تکنیک های ماساژ حرفه ای را برای ریکاوری روزانه عضلات شبیه سازی می کند.

برای راحتی کاربر، Mijia Massage Gun 3 از یک حافظه هوشمند استفاده می کند که تنظیمات استفاده شده را برای دسترسی سریع در هنگام راه اندازی به خاطر می آورد. علاوه بر این، حلقه نور با ارائه راهنمایی در مورد فشار اعمال شده به کاربران کمک می کند تا از فشار بیش از حد و آسیب احتمالی جلوگیری کنند. رنگ حلقه نور بسته به فشار تغییر می کند: خاموش برای فشار کم، سفید برای فشار متوسط ​​و نارنجی برای فشار بالا.

یکی دیگر از ویژگی های Mijia Massage Gun 3 باتری بادوام 2450 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 30 روز با یک بار شارژ در شرایط ایده آل دوام بیاورد.