سامانه مجتمع «وکیل باشی» سامانه چت حقوقی هوشمند خود را در نمایشگاه الکامپ ارائه کرد. این ابزار به کاربران کمک می کند تا از طریق واژگان پیچیده حقوقی از طریق هوش مصنوعی بهترین راه حل را برای مشکل خود دریافت کنند.

سامانه جامع وکیل باشی فعالیت خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات حقوقی در سال 1397 آغاز کرد، این مجموعه اخیراً توانسته است با ایجاد سامانه چت حقوقی هوشمند، امکان چت از طریق هوش مصنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا راه حلی برای چالش های مختلف حقوقی بیابند.

«مرتضی ناظمی مقدم» موسس وکیل باشی و وکیل اصلی دادگاه با اشاره به سامانه چت حقوقی هوشمند گفت: استفاده از این ابزار به کاربران امکان دسترسی آسانتر و بهتر به خدمات حقوقی را می دهد. بهترین راه حل مشکل خود را در میان کلمات حقوقی دشوار و پیچیده کشف کنید. موضوعی که با ایجاد یک مجموعه داده بومی سازی شده و ساده شده امکان پذیر شده است.

وی با بیان اینکه سامانه مذکور اولین در ایران است، گفت: در حال حاضر چت هوشمند وکیل در زمینه قراردادهای تخصصی مرتبط با تجارت در قالب نسخه بتا موجود است.

ناظمی مقدم با بیان اینکه تا سه ماه آینده این ابزار برای سایر خدمات وکالت نیز قابل استفاده خواهد بود، گفت: این خدمات شامل اشکال مختلف حقوقی و همچنین راهکارهای تصویری مرتبط با پرونده های قضایی و کیفری است.

بر اساس اعلام وی، سامانه وکیل باشی به مناسبت رونمایی از اولین سامانه هوشمند چت حقوقی ایران، این فرصت را برای صاحبان مشاغل در نظر گرفته است تا از کد تخفیف استفاده کنند. الکتروکامپ برای دریافت کارت اشتراک وکیل از تخفیف ویژه 30 درصدی استفاده کنید.

از مزایای وکیل کارت برای مدیران بازرگانی می توان به «ارائه خدمات تخصصی حقوقی در قالب مشاوره با کارشناس حقوقی بازرگانی»، «انجام انواع امور حقوقی مشاغل»، «پشتیبانی حقوقی از مشاغل و شرکت ها» و «رفع مشکلات حقوقی مذکور» اشاره کرد. یک کسب و کار نوپا

لازم به ذکر است پلت فرم جامع حقوقی وکیل باشی از تاریخ 4 لغایت 7 تیر 1402 همه روزه از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان به بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ می باشد. نمایشگاه ها، سالن 7، لین چپ، غرفه سوم.