مرکز نرم افزار ال جی با موفقیت گواهینامه آخرین استانداردهای ایمنی برای عملکرد نرم افزار لوازم خانگی را از مرکز TÜV Rheinland دریافت کرده است. این موفقیت به مرکز نرم افزار ال جی اجازه می دهد تا عملکرد نرم افزار لوازم خانگی را برای ارزیابی ایمنی به عنوان یکی از آزمایشگاه های TÜV Rheinland اعمال کند.

با این اعتبار ویژه از TÜV Rheinland، ال جی اولین شرکتی خواهد بود که این گواهینامه را برای مرکز تست نرم افزار خود دریافت می کند. ال‌جی با انجام آزمایش‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی مربوطه، معماری نرم‌افزار مورد استفاده برای لوازم خانگی هوشمند خود را ارزیابی کرده و مطابقت یا عدم انطباق با الزامات ایمنی شغلی را تعیین می‌کند. این به ال‌جی کمک می‌کند تا زمان ارائه محصولات ایمن و با کیفیت به مشتریان خود را کاهش دهد.

انتظار می‌رود اعتبار دریافتی ال‌جی مزیت رقابتی کسب‌وکار لوازم خانگی این شرکت را بهبود بخشد و اعتماد مشتری به قابلیت اطمینان و کیفیت کلی لوازم خانگی مدرن آن را افزایش دهد.

ال جی با کمک قابلیت های نرم افزاری خود در تلاش است تا سبد کسب و کار خود را در تمامی زمینه های تجاری بهبود بخشد. در ژوئن 2022، مرکز نرم افزار این شرکت به عنوان یکی از آزمایشگاه های TÜV Rheinland به یکی از معتبرترین ارائه دهندگان ارزیابی ایمنی عملکرد نرم افزار خودرو تبدیل شد. پیش از این، این مرکز برای ارزیابی نرم افزار خودرو و سنجش کیفیت محصولات الکتریکی و الکترونیکی، گواهی اعتبار از طرح اعتبارسنجی آزمایشگاهی کره جنوبی (KOLAS) دریافت کرده بود.

پارک این سانگ، مدیر مرکز نرم‌افزار الکترونیک ال‌جی اعلام کرد: «ما در حال پیگیری فعالیت‌ها و ابتکارات مختلفی برای توسعه کیفیت نرم‌افزار و افزایش اعتماد عمومی هستیم که در نهایت منجر به تقویت رقابت‌پذیری محصولات و خدمات ال‌جی می‌شود.»

آزمایشگاه های TÜV Rheinland چه خدماتی ارائه می دهند؟

TÜV Rheinland یک شرکت آلمانی است که به ارزیابی، آزمایش و صدور گواهینامه برای ایمنی و کیفیت محصولات و خدمات می پردازد. این شرکت دفاتر و آزمایشگاه های خود را در بیش از 510 مکان در سراسر جهان دارد و در زمینه های مختلفی مانند پوشاک، الکترونیک، حمل و نقل، انرژی، محیط زیست، ساخت و ساز، تجهیزات پزشکی و غیره فعالیت می کند.

آزمایشگاه های TÜV Rheinland به عنوان یکی از واحدهای اصلی این شرکت در زمینه های مختلفی از جمله ایمنی و کیفیت محصول، تست نرم افزار، محیط زیست و … فعالیت می کنند. این آزمایشگاه ها اثربخشی و ایمنی محصولات و خدمات مختلف را بر اساس استانداردهای جهانی و محلی ارزیابی و گواهینامه های مربوطه را صادر می کنند. با اخذ گواهینامه از TÜV Rheinland، محصولات و خدمات مختلف به عنوان محصولات با کیفیت و ایمن شناخته می شوند.

به طور کلی گواهینامه های TÜV Rheinland در بسیاری از کشورها به رسمیت شناخته شده و پذیرفته شده است. این گواهینامه ها به عنوان یکی از معیارهای قابل قبول در صنایع مختلف شناخته شده و در افزایش اعتماد به محصولات و خدمات مختلف بسیار موثر است.

به این پست امتیاز دهید