شرکت UberDrac ظرفیت ارائه خدمات ابری خود را 35 درصد افزایش داد. این امر با اجرای خدمات در یک مرکز داده جدید به دست آمد.

با توجه به افزایش تقاضای کاربران برای خدمات ابری خود در نیمه دوم سال 1401، این شرکت تصمیم گرفت با سرمایه گذاری در زیرساخت های خود، ظرفیت خود را برای ارائه خدمات بهتر در زمینه ذخیره سازی ابری و خدمات سرور ابری افزایش دهد.

مرکز پردازش جدید این شرکت که پس از افزایش سرمایه دومین مرکز داده متعلق به ابر دراک محسوب می شود، در شهر کرج واقع شده و در مرکز داده پیام شاتل تجهیز شده است.

بر اساس اعلام ابر دراک، این مرکز داده از پیشرفته ترین تجهیزات و قابلیت اتصال به پورت های اینترنت چند مسیره با ظرفیت نهایی 100 گیگابیت بر ثانیه بهره می برد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در این مرکز داده، قرار است خدماتی مانند فضای ذخیره سازی با استفاده از Enterprise SSD و آخرین نسل سرورهای ابری برای تبادل آخرین نسل سرورهای ابری با بالاترین کیفیت داده و SLA ممکن در شکلی از راه حل های سازمانی ویژه به کاربران اجازه می دهد.

لازم به ذکر است که از ابتدای سال 1401 ابر دراک به منظور ایجاد زیرساخت ابری چند منطقه ای تصمیم به ایجاد پنج مرکز داده در شهرهای شیراز، کرج، تهران و تبریز گرفت و هم اکنون در راه پیاده سازی است. برنامه دو ساله توسعه زیرساخت ها

راه اندازی سایت کرج که دومین سایت از پنج سایت برنامه ریزی شده است، گام دیگری در اجرای برنامه توسعه زیرساخت ابری است. اکنون با راه اندازی این سایت پردازشی جدید، بیش از 50 درصد از این برنامه در کمتر از یک سال تکمیل شده است. این شرکت امیدوار است به پیشرفت چشمگیر در برنامه های زیرساختی خود ادامه دهد.

زیرساخت ابری شبکه ای از نقاط توزیع شده در سراسر جهان است که خدماتی مانند شبکه توزیع محتوا، سرور ابری و ذخیره سازی ابری را برای مشاغل آنلاین ارائه می دهد.

مراکز داده خدمات رایانش ابری شبکه ابر دراک در 5 مرکز داده داخلی و 4 مرکز داده در خارج از ایران مستقر هستند و نیازهای زیرساختی کسب و کارهای فین تک، بهداشت و درمان و آموزش را که با چالش هایی مانند مقیاس پذیری و رشد سریع و تضمین امنیت مواجه هستند، برآورده خواهند کرد.

علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با خدمات ابری ابر دراک و بهره مندی از توان پردازشی مرکز داده جدید این شرکت می توانند با کارشناسان فنی ابر دراک با شماره تلفن 91014197-021 و یا وب سایت مجموعه تماس حاصل نمایند.