پس از راه اندازی رسمی فیلترهای چت که به کاربران کمک می کند چت های خوانده نشده و گروهی را پیدا کنند، واتس اپ اکنون در حال توسعه فیلتر جدیدی است که به کاربران امکان می دهد به چت های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و مکالمات مهم را به راحتی اولویت بندی کنند. این ویژگی ظاهرا ابتدا برای نسخه iOS و در آینده برای نسخه اندروید در دسترس است.

به گزارش WABetaInfo، قابلیت Favorite Chats در واتس اپ نسخه بتا 2.24.9.33 برای اندروید و واتس اپ نسخه بتا 24.4.10.76 برای iOS در حال توسعه است. بنابراین چنین قابلیتی کراس پلتفرم خواهد بود و بسیاری از کاربران واتس اپ می توانند آن را تجربه کنند.

نحوه عملکرد ویژگی “چت های مورد علاقه” در واتس اپ

پیش از این، اطلاعاتی در مورد یک ویژگی برای مدیریت افراد و گروه های مورد علاقه پیدا شده بود، اما هیچ جزئیات مشخصی در مورد اینکه کاربران چگونه می توانند چت های مورد علاقه خود را داشته باشند وجود نداشت. اکنون انتظار می رود کاربران بتوانند موارد دلخواه خود را از تب چت یا تنظیمات برنامه انتخاب کنند. این ویژگی به کاربران انعطاف پذیری بالایی در مدیریت چت هایشان می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی به مهم ترین چت ها دسترسی داشته باشند.

در حالی که ویژگی چت های مورد علاقه یک ویژگی به ظاهر ساده است، اما این پتانسیل را دارد که تجربه کاربری را برای افرادی که روزانه درگیر مکالمات متنی زیادی هستند، به میزان زیادی بهبود بخشد. واتس اپ به کاربران کمک می کند تا در زمان خود صرفه جویی کنند و به آنها اجازه می دهد مهمترین مکالمات را اولویت بندی کنند.

لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز در مرحله بتا است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا برای همه کاربران واتس اپ در دسترس قرار گیرد. با این حال، ویژگی Favorites پتانسیل تبدیل شدن به یک ابزار مفید را دارد. باید منتظر ماند و دید کاربران چقدر از این قابلیت استقبال می کنند.