اوپو به زودی نسل جدید تبلت رده بالای خود Pad 3 را معرفی می کند.به تازگی جزئیات بیشتری از این تبلت رده بالا منتشر شده است که نشان از پرچمدار بودن آن دارد.

به تازگی یکی از اخبار صنعت گفته است که این تبلت دارای صفحه نمایش 12 اینچی LCD با وضوح 3K خواهد بود. نرخ تازه سازی بالاتری نیز ذکر شده است که احتمالاً می تواند 144 هرتز باشد. علاوه بر این، پد 3 مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

اما خبرنگار اشاره می کند که نسخه پایه این تبلت دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود. همه اینها توسط یک باتری چشمگیر 9510 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند. گزارش قبلی در مورد پد 3 نشان داد که این گوشی دارای طراحی تمام فلزی است. این جزئیات فاش شده نشان می دهد که Pad 3 نسبت به Pad 2 پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

در مقایسه، پد 2 دارای صفحه نمایش 11.61 اینچی IPS LCD با وضوح 2800 در 2000 پیکسل و نرخ تجدید 144 هرتز است. گفته می شود که Pad 3 اندازه صفحه نمایش را به 12 اینچ و وضوح را به 3K افزایش می دهد. نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 نیز پیشرفت بزرگی نسبت به تراشه Dimensity 9000 در پد 2 خواهد بود.

Oppo Pad 3 یک تبلت استثنایی است

همچنین، در حالی که Pad 2 حداکثر 12 گیگابایت رم دارد، شایعات حاکی از آن است که Pad 3 می تواند آن را تا 16 گیگابایت افزایش دهد. اگرچه رم اضافی ممکن است برای برخی بیش از حد به نظر برسد، اما می تواند برای افرادی که مشغله های زیادی دارند و بار کاری سنگین دارند مفید باشد. علاوه بر این، این گزارش به جزئیات بیشتری نمی‌پردازد.

خبر دیگر، اوپو قصد دارد به زودی هدفون جدید Oppo Enco Air 4 Pro را عرضه کند. این مدل نسل جدید Oppo Enco Air 3 Pro است و از ویژگی های بهتری نسبت به قبل برخوردار است.

اکنون هدفون Enco Air 4 Pro در وب‌سایت گواهینامه SIRIM مالزی مشاهده شده است که به معرفی آینده آن اشاره دارد. TheTechOutlook هدفون Enco Air 4 Pro را در سایت صدور گواهینامه SIRIM مالزی با شماره مدل ETEA1 مشاهده کرد. متأسفانه، گواهی هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات و ویژگی ها نشان نمی دهد.

می‌توانیم نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های Oppo Enco Air 3 Pro بیندازیم تا ایده‌ای در مورد انتظارات از جانشین آن داشته باشیم. Enco Free 3 از نظر طراحی شبیه به AirPods اپل است و دارای یک جعبه شارژ بیضی شکل است. قابل ذکر است، این اولین TWS است که از درایورهای 12.4 میلی متری فیبر بامبو استفاده می کند. از طریق بلوتوث 5.3 متصل می شود و از کدک های LDAC، LC3، AAC و SBC پشتیبانی می کند.

این هدفون دارای گواهینامه Hi-Res Audio Wireless است و صدای فضایی Oppo، ANC و حالت بازی با تاخیر کم 47 میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند. آنها کنترل حرکت لمسی و اتصال چند دستگاه را ارائه می دهند. دارای استاندارد IP55 است و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. این هدفون 7 ساعت پخش را ارائه می دهد که با استفاده از کیس به 30 ساعت در کدگذاری AAC با ANC خاموش می رسد.

در یک یادداشت مرتبط، هدفون Oppo Enco Air 3 Pro در حال حاضر با قیمتی با تخفیف در آمازون هند موجود است.

منبع

به این پست امتیاز دهید