Trades جدیدترین شبکه اجتماعی جهان است که از صبح امروز به وقت تهران در بیش از 100 کشور جهان راه اندازی شده و طبق آمار رسمی بیش از 25 میلیون کاربر فعال دارد. عملکرد Trades از ابتدا بسیار جذاب بود و این شبکه اجتماعی توانست رضایت کاربران را جلب کند.

ترندها در اینستاگرام چیست؟

پس از اینکه توییتر بیشتر خدمات خود را پولی کرد، کاربران این شبکه اجتماعی محبوب به دنبال جایگزینی برای این شبکه اجتماعی بودند، کمتر از یک هفته پیش Threads توسط مارک زاکربرگ معرفی شد.

در ماه‌های اخیر، با خرید توییتر توسط ایلان ماسک، شبکه‌های اجتماعی زیادی پدید آمده‌اند که با توییتر رقابت می‌کنند. از Bluesky گرفته تا Mastodon و خدمات دیگر. با این حال، هیچ یک از این شبکه ها نتوانستند مانند Trades شروعی قدرتمند داشته باشند.

Threads، به لطف پشتیبانی متا و اینستاگرام، ممکن است جدی ترین رقیب توییتر در حال حاضر باشد. علاوه بر این، متا، فیس‌بوک و واتس‌اپ را نیز در اختیار دارد و این پلتفرم‌ها مجموعاً میلیاردها کاربر را تشکیل می‌دهند.

Trades ارتباط نزدیکی با اینستاگرام دارد و به حدی است که می توانید با یک حساب اینستاگرام وارد Trades شوید.

دیدن Trades به عنوان شبکه اجتماعی بزرگ بعدی در شرایط فعلی دشوار است، اما Trades به دلیل پشتیبانی قوی متا و اینستاگرام احتمالاً برای مدت طولانی وجود خواهد داشت و موفق خواهد شد.

معاملات را برای آیفون، اندروید و وب دانلود کنید

ثبت نام معاملات برای کاربران اینستاگرام

در این آموزش به کاربران اینستاگرام نحوه ثبت نام در Trades آموزش داده می شود. پس از نصب شبکه اجتماعی هاین از طریق گوگل پلی و ورود به اپلیکیشن با صحنه زیر مواجه خواهید شد.

ابتدا باید اپلیکیشن Trades را روی گوشی خود نصب کنید.

سپس برای استفاده از این شبکه اجتماعی به یک حساب کاربری نیاز دارید. اگر قبلا یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کرده اید، می توانید به راحتی وارد Trades شوید.

برای ورود به Trades ابتدا اپلیکیشن Trades را باز کنید و سپس روی گزینه Sign in with Instagram کلیک کنید تا وارد Trades شوید.

ایجاد پروفایل با وارد کردن اطلاعات اینستاگرام خود به Trades آسان است، مگر اینکه بخواهید بیو دیگری در پروفایل خود قرار دهید.

پس از تایید ورود اطلاعات از اینستاگرام به تریدز، این شبکه اجتماعی متا جدید از شما می خواهد که در صورت تمایل همان مخاطبان را در اینستاگرام خود دنبال کنید. پس از فالو کردن، وارد جدول زمانی آن شبکه اجتماعی خواهید شد.

بدون اینستاگرام در Trades ثبت نام کنید

تاکنون هیچ راهی برای ثبت نام در Trades بدون داشتن حساب اینستاگرام وجود ندارد. زیرا توییتر به شدت به اینستاگرام وابسته است. در صورت ارائه راه حل، مقاله به روز می شود.

اما متا نسخه آنلاین Trades را در دسترس کاربران قرار داده است. برای مشاهده نسخه وب Threads، به Threads.net مراجعه کنید. همچنین، اگر می خواهید پست های دیگران را در وب ببینید، باید Threads.net/@Username را وارد کنید.