کاربردهای هوش مصنوعی در فتوشاپ چیست؟

این روزها که بازار هوش مصنوعی در همه زمینه ها به شدت داغ است، نرم افزار فتوشاپ نیز در تلاش است تا به کاربران کمک کند تا با تلاش و زمان کمتر با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی به نتایج شگفت انگیزی دست یابند.

علاوه بر قابلیت Content-Aware Fill که در این مقاله نحوه استفاده از آن را به طور کامل توضیح خواهیم داد، قبل از معرفی، فتوشاپ به طرز ماهرانه ای از هوش مصنوعی برای کمک به مشتریان خود استفاده می کرد.

برای مثال یکی از کاربردهای شگفت انگیز هوش مصنوعی در فتوشاپ، Sky Replacement است. این ویژگی به طور هوشمند آسمان را از پیش زمینه جدا می کند و به شما این امکان را می دهد که تنها با چند کلیک آن را با آسمانی دیگر جایگزین کنید. Sky Replacement از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل رنگ ها، نور و پرسپکتیو یک تصویر استفاده می کند و به طور خودکار آسمان جدید را بر این اساس تنظیم می کند.

شما می توانید از انواع آسمان از پیش تعیین شده مانند آسمان آبی، آسمان ابری، غروب خورشید یا آسمان شب انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تصاویر آسمان خود را به برنامه وارد کنید و آنها را به‌عنوان پیش‌تنظیم برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

Sky Replacement یک راه عالی برای تغییر حال و هوای تصاویر شما بدون صرف ساعت ها برای ویرایش دستی است. می توانید از منوی Edit یا پنل Properties در فتوشاپ به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از کاربردهای مفید هوش مصنوعی در فتوشاپ پنل Discover است. ابزار جدیدی که به شما کمک می‌کند سریع‌تر و هوشمندانه‌تر کار کنید. پانل Discover از هوش مصنوعی برای ارائه توصیه‌هایی بر اساس شما و کارتان استفاده می‌کند و شامل اقداماتی با یک کلیک برای سرعت بخشیدن به نتایج است.

به عنوان مثال، از پانل Discover برای جستجوی ابزارها، دستورات، آموزش‌ها و نکات مورد نیاز در فتوشاپ و دسترسی به فایل‌های اخیر، اسناد ابری، پیش‌تنظیمات، کتابخانه‌ها و موارد دیگر. و برای اعمال اقدامات سریع مانند برش، تغییر اندازه، چرخش یا صادر کردن از تصویر خود استفاده کنید.

پانل Discover برای کمک به یادگیری مهارت های جدید، یافتن آنچه نیاز دارید و انجام کارها سریعتر طراحی شده است. می توانید از منوی Window یا از صفحه اصلی فتوشاپ به آن دسترسی داشته باشید.

آیا امکان ایجاد یک عکس جدید با AI Content-Aware Fill وجود دارد؟