گوگل احتمالاً می‌خواهد در ماه اکتبر (مهر و آبان) سه گوشی جدید رونمایی کند: پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس‌ ال. نخستین بنچمارک منتسب‌ به مدل ایکس‌ ال از پیشرفت جزئی تراشه‌ی تنسور G4 درمقایسه‌با تنسور G3 خبر می‌دهد.

در بنچمارک گیک‌بنچ ۵ منتسب‌ به پیکسل ۹ پرو ایکس‌ ال، جدیدترین گوشی گوگل موفق شد در بخش تک‌هسته‌ای و چدهسته‌ای به‌ترتیب ۱٬۳۷۸ و ۳٬۷۳۲ امتیاز کسب کند. نسخه‌ی استاندارد پیکسل ۹ با ۸ گیگابایت رم در همین بنچمارک ۱٬۶۵۳ و ۳٬۳۱۳ امتیاز به‌دست آورد.

تنسور G4 احتمالاً به یک هسته با فرکانس ۳٫۱ گیگاهرتز در کلاستر پرایم و سه‌ هسته‌ی قدرتمند با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کم‌مصرف با فرکانس ۱٫۹۵ گیگاهرتز مجهز است. این تراشه در دل پیکسل ۹ پرو XL ظاهراً با ۱۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود.

واحد گرافیکی به‌کار‌رفته در تنسور G4 احتمالاً Mali G715 است که همان گرافیک استفاده‌شده در تنسور G3 محسوب می‌شود؛ اما در تنسور G4 فرکانس یا تعداد هسته‌های بیشتری خواهد داشت.

تراشه‌ی تنسور G3 در بنچمارک گیک‌بنچ ۵ توانست در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب به امتیاز ۱٬۲۶۷ و ۳٬۶۳۱ دست پیدا کند. بدین‌ترتیب، پرچم‌دار آینده‌ی گوگل احتمالاً درزمینه‌ی قدرت پردازشی حرف زیادی برای گفتن مقابل رقبا نخواهد داشت.