اگر هنگام شرکت در جلسات آنلاین نیاز به تعویض دستگاه دارید، خبر خوبی برای شما داریم. گوگل با قابلیت جدیدی به نام Switch Here، انتقال تماس های فعال در Mate را از رایانه شخصی به گوشی هوشمند و بالعکس بسیار آسان کرده است. این بدان معناست که در طول جلسه نگران پرش یا بریده شدن تصویر خود نخواهید بود.

یکی دیگر از ویژگی های جدید اضافه شده به Google Meet به کاربران امکان می دهد همزمان در دو مکان به مکالمه بپیوندند. بنابراین می توانید با تماس تبلت آشپزخانه و کامپیوتر اداری در سفر بین آشپزخانه و دفتر کار آشپزی کرده و در جلسه شرکت کنید.

گوگل

طبق بیانیه مطبوعاتی گوگل، استفاده از Switch Here در برنامه Mate نیازی به آموزش برای استفاده از منوی جدید ندارد. هنگام برقراری تماس در پلتفرم مذکور، فقط باید همان اتصال جلسه را در دستگاهی که می خواهید به آن سوئیچ کنید باز کنید و روی دکمه آبی سوئیچ در اینجا کلیک کنید که جایگزین دکمه Join می شود.

اگر می‌خواهید در جلسه آنلاین در دو دستگاه به طور همزمان در Google Meet شرکت کنید، باید روی گزینه‌های پیوستن بیشتر کلیک کنید و سپس Join here را نیز انتخاب کنید.

بازارسال تماس در Mate برای حساب‌های شخصی Google و همچنین مشتریان Workspace در دسترس است و از امروز برای کاربران فعال می‌شود.