با توجه به تبلیغات فاش شده در وب سایت Android Headlines، Pixel 8a، گوشی میان رده موردانتظار گوگل که قرار است در کنفرانس I/O وارد شود، مانند Pixel 8 و Pixel با هفت سال پشتیبانی نرم افزاری عرضه خواهد شد. 8 مدل پرو

عناوین اندروید

با انتشار آپدیت امنیتی هفت ساله، گوگل می تواند یک تغییر دهنده بازی در بازار گوشی های میان رده باشد، زیرا چنین اخباری به این معنی است که یک گوشی میان رده می تواند مانند گوشی های پرچمدار زندگی کند. اگرچه با قیمت بسیار پایین تری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد، اما برای کسانی که قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه را دارند و قصد تعویض آن را ندارند، گزینه ای عالی محسوب می شود.

دیگر ویژگی های لو رفته پیکسل 8a همان ویژگی های نرم افزاری است که در سال گذشته در پیکسل 7a شاهد بودیم.

Google Pixel 8a احتمالاً از 16 می، دو روز پس از کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در 14 می، برای خرید در دسترس خواهد بود.

از ویژگی های میان رده جدید گوگل می توان به استفاده از پردازنده Tensor G3، قابلیت های دوربین Best Take و Night Sight و قابلیت Circle to Search AI اشاره کرد. گوشی جدید گوگل به لطف ویژگی های متنوع و هیجان انگیزش، احتمالاً در میان بهترین گوشی های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

مقاله مرتبط

بر اساس گزارش ها، قابلیت جدید هوش مصنوعی Jamnai که خلاصه سازی ایمیل است، همزمان با پیکسل 8a معرفی می شود. پیش از این، گوگل اعلام کرده بود که پیکسل 8a سریعتر از پیکسل 7a شارژ می شود.

بسیاری از ویژگی های ذکر شده هنوز توسط گوگل تایید نشده اند، بنابراین ممکن است برخی از آنها با تغییراتی همراه باشد. قیمت گوشی گوگل احتمالا 510 دلار است که کمی بیشتر از نسل فعلی است.