هواوی به تازگی ساعت هوشمند جدیدی از سری Watch Fit معرفی کرده و به تازگی آن را وارد بازار کرده است. نسخه ویژه Huawei Watch Fit با صفحه نمایش بزرگ 1.64 اینچی AMOLED، پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) و GPS داخلی برای کاربران جهانی راه اندازی شده است. این ساعت می تواند 9 روز استفاده سبک را برای شما دوام بیاورد و بیش از 100 حالت تمرینی را ارائه می دهد.

Huawei Watch Fit Special Edition دارای صفحه نمایش مستطیلی است که مشابه دیگر گجت های پوشیدنی این سری است. این گجت در رنگ های مشکی ستاره ای، صورتی مه آلود، سبز جنگلی با تسمه های سیلیکونی عرضه خواهد شد. ساعت هوشمند بسیار سبک است و وزن صفحه نمایش آن تنها 21 گرم است. ضخامت آن تنها 10.7 میلی متر است. یک صفحه نمایش 1.64 اینچی HD AMOLED روی ساعت هوشمند وجود دارد که نسبت صفحه نمایش به بدنه 70 درصد و وضوح 456×280 پیکسل را ارائه می دهد. این صفحه نمایش همچنین دارای 326PPI است و 16.7 میلیون رنگ را نمایش می دهد.

هواوی به شما امکان می دهد هر یک از عکس های خود را به صفحه ساعت تبدیل کنید. از طرف دیگر، می توانید از بین بیش از 10000 صفحه ساعت موجود انتخاب کنید. این ساعت ها با قابلیت AOD نیز کار می کنند. Watch Fit Special Edition با Huawei TruSeen 5.0 عرضه می شود. این یک الگوریتم هوش مصنوعی است که ضربان قلب را در هر زمانی از شبانه روز ردیابی می کند و دقت را 10 درصد افزایش می دهد. این شرکت همچنین ادعا می کند که ردیابی خواب را تا 10 درصد بهبود بخشیده است.

Huawei Watch Fit Special Edition بیش از 100 حالت آموزشی دارد. شما را از هر تماس دریافتی مطلع می کند و حتی به شما امکان می دهد به پیام های متنی پاسخ دهید. این ساعت هوشمند می تواند 9 روز استفاده سبک و 6 روز استفاده معمولی دوام بیاورد. هواوی می گوید با 5 دقیقه شارژ باتری بیش از یک روز شارژ می شود.

نسخه ویژه Watch Fit اکنون در برزیل (از طریق Huawei Central) برای خرید در دسترس است. دارای برچسب قیمت (104 دلار) است. به زودی در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.

Huawei Watch Fit Special Edition وارد شد

در اخبار مرتبط، هفته گذشته هوآوی FreeBuds SE 2 را معرفی کرد که جدیدترین محصول اضافه شده به هدفون های ارزان قیمت است. جانشین مدل FreeBuds SE در حال حاضر برای خرید در بازار چین موجود است و قیمت آن 25 دلار است.

این هدفون دارای قاب شارژ سرامیکی سفید رنگ بوده و از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است. FreeBuds SE 2 هدفون های نیمه پلاگین با طراحی شیک هستند که نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند، بلکه ارگونومیک نیز هستند. هر گوشی سبک وزن است و فقط 3.8 گرم وزن دارد و به کاربران اطمینان می دهد که می توانند به راحتی و بدون وقفه از موسیقی خود لذت ببرند.

این هدفون که به فناوری بلوتوث 5.3 مجهز شده است، پایداری عالی و اتصال کم تاخیر را ارائه می دهد. این منجر به یک تجربه صوتی همهجانبه با حداقل تاخیر و کاهش مصرف انرژی می شود. FreeBuds SE 2 همچنین یک تجربه اتصال یکپارچه را به خصوص با گوشی های هوشمند هواوی ارائه می دهد. هنگامی که کیس شارژ باز می شود، هدفون به طور خودکار به حالت جفت شدن می رود و یک اعلان پاپ آپ روی گوشی هوشمند برای جفت شدن آسان و روان ایجاد می کند.

از نظر عمر باتری، FreeBuds SE 2 با حداکثر 9 ساعت زمان پخش با یک بار شارژ و در مجموع 40 ساعت در هنگام استفاده با جعبه شارژ عالی است. این تضمین می کند که کاربران در طول روز باتری را خالی نمی کنند. علاوه بر این، شارژ سریع 10 دقیقه ای می تواند تا 3 ساعت زمان پخش را فراهم کند. FreeBuds SE 2 همچنین می تواند برای تجربه کاربری بهتر با برنامه Smart Life هوآوی ادغام شود. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی وضعیت باتری هدست را کنترل کنند و کنترل های لمسی را برای یک تجربه صوتی منحصر به فرد سفارشی کنند.

منبع

به این پست امتیاز دهید