LG StanbyME Go یک نمایشگر منحصر به فرد، قابل حمل، با دوام و قابل تنظیم است که تجربه کاربری جدید و تازه‌ای را ارائه می‌دهد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده است که محصول جدید Lifestyle خود به نام LG StanbyME Go (مدل 27LX5) را به بازارهای جهانی عرضه کرده است. این مدل نوآورانه شامل یک صفحه نمایش لمسی 27 اینچی و یک سیستم اسپیکر 4 کاناله با قدرت 20 وات است که به شکل هوشمندانه در یک کیف شیک قابل حمل ترکیب شده است. نمایشگر 27LX5 با داشتن ویژگی‌های اصلی StanbyME مانند قابلیت حمل و کاربری چندمنظوره، به کاربران امکان می‌دهد تا در هر مکانی که می‌روند، از تجربه‌های به یادماندنی تماشای فیلم و سریال لذت ببرند.

StanbyME Go یک گزینه عالی برای تماشای فیلم‌ها، بازی‌ها و دیگر کاربردها است و قابل استفاده در محیط‌های بسته و همچنین فضاهای باز است. کیف حمل و باتری داخلی، محافظ عالی صفحه نمایش و دوام باتری با شارژ 3 ساعته امکان استفاده از دستگاه بدون نیاز به اتصال به منبع تغذیه خارجی را فراهم می‌کند و این محصول را به یک محصول کارآمد و راحت برای حمل و نقل تبدیل می‌کند. یکی از مزایای دیگر این نمایشگر جدید این است که ریموت کنترل دستگاه و کابل برق آن نیز در کیف قابل حمل بلندگوها قرار می‌گیرند و این باعث کاهش دردسر و نگرانی‌های مربوط به حمل محصول می‌شود.

StanbyME Go با قابلیت تنظیم همه‌کاره خود، قابلیت حمل را با پشتیبانی از تنوعی از کاربردها و ترجیحات کاربران بهبود می‌بخشد. کاربران می‌توانند زاویه دید صفحه نمایش را تنظیم کرده و آن را به صورت افقی یا عمودی 90 درجه چرخانده، ارتفاع آن را تا 18 سانتی‌متر تنظیم کرده و یا در حالت Table قرار دهند. وقتی حالت Table فعال است، صفحه نمایش به صورت خودکار روی جعبه خود قرار می‌گیرد و کاین متن بازنویسی شده است:

نمایشگر LG StanbyME Go، که به صورت منحصر به فرد، قابل حمل، دوام‌دار و قابل تنظیم است، تجربه کاربری جدید و نوآورانه‌ای را فراهم می‌کند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده است که محصول جدید خود در زمینه نمایشگرهای لایف استایل به نام LG StanbyME Go (مدل 27LX5) را به بازار جهانی عرضه کرده است. این محصول شامل یک صفحه نمایش لمسی 27 اینچی و یک سیستم اسپیکر 4 کاناله با توان 20 وات است که به طور هوشمندانه در یک کیف شیک و قابل حمل یکپارچه شده است. نمایشگر 27LX5 با حفظ ویژگی‌های اصلی StanbyME، مانند حمل‌ونقل آسان و چندمنظوره بودن، به کاربران امکان می‌دهد تا در هر مکانی که بروند، از تجربیات بی‌نظیر تماشای فیلم و سریال بهره‌برداری کنند.

StanbyME Go گزینه‌ای عالی برای تماشای فیلم، بازی و سایر کاربردها است و می‌تواند در محیط‌های بسته و فضاهای باز استفاده شود. با وجود کیف حمل و باتری داخلی، محافظت عالی از صفحه نمایش و ظرفیت باتری با شارژ 3 ساعته برای استفاده بدون نیاز به منبع تغذیه خارجی، این محصول را به یک محصول کارآمد و راحت برای حمل و نقل تبدیل کرده است. یکی از مزایای دیگر این نمایشگر جدید این است که ریموت کنترل دستگاه و کابل برق آن نیز در کیف قابل حمل بلندگوها قرار می‌گیرند و این باعث کاهش مشکلات و نگرانی‌های مربوط به حمل محصول می‌شود.

StanbyME Go با قابلیت تنظیمات چندمنظوره خود، قابلیت حمل را با پشتیبانی از تنوع کاربردها و ترجیحات کاربران بهبود می‌بخشد. کاربران می‌توانند زاویه دید صفحه نمایش را بهینه کنند، آن را به صورت افقی یا عمودی 90 درجه چرخانده، ارتفاع آن را تا 18 سانتی‌متر تنظیم کنند و یا آن را در حالت میز قرار دهند. هنگامی که حالت میز فعال است، صفحه نمایش به صورت خودکار روی جعبه

StanbyME Go توانسته است با انجام 11 آزمایش موفق طبق استاندارد سختگیرانه MIL-STD-810G ارتش ایالات متحده، پایداری خود را اثبات کند. این آزمایش‌ها نشان می‌دهند که مدل 27LX5 قادر است به صورت موثر با عوامل محیطی متنوعی مانند فشار هوای پایین، دماهای بالا و پایین، خاک و نمک پراکنده، همچنین پاشش اتفاقی مایعات، لرزش و شوک مقاومت کند.

با استفاده از اسپیکرهای داخلی StanbyME Go، تجربه تماشا به حداکثر رسیده و خروجی صدا به صورت خودکار در قسمت جلوی صفحه نمایش بهینه‌سازی می‌شود. ارتقاء تجربه تماشا نیز با بهره‌گیری از فناوری‌های Dolby، Dolby Vision و Dolby Atmos در این مدل انجام شده است.

با استفاده از پلتفرم اختصاصی webOS ال‌جی، StanbyME Go به کاربران امکان اتصال آسان به دستگاه‌های iOS یا اندروید خود را می‌دهد. همچنین، تشخیص صدا این مدل امکان باز کردن برنامه‌ها، تنظیم صدا و جستجوی محتوا را بدون استفاده از دست فراهم می‌کند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که در حین تماشای تلویزیون می‌خواهند آشپزی کنند، خانه را تمیز کنند یا فعالیت‌های دیگری انجام دهند، بسیار مفید است.

نمایشگرهای Lifestyle ال‌جی با ارائه ارزش جدیدی برای سبک زندگی مشتریان امروزی و روش‌های نوینی برای لذت بردن از محتوا، تجربه کاربری و تماشا را تغییر می‌دهند. LG StanbyME Go ابتدا در بازار ایالات متحده و در ماه‌های بعد در بازارهای کلیدی اروپا از جمله ایتالیا، فرانسه، انگلستان، اسپانیا و آلمان عرضه خواهد شد.

شرکت ال‌جی از تاریخ ۱ تا ۵ سپتامبر، جدیدترین نمایشگرهای Lifestyle خود از جمله StanbyME و StanbyME Go را در نمایشگاه IFA 2023 در برلین، آلمان در غرفه خود (سالن ۱۸، Messe Berlin) به نمایش خواهد گذاشت.

به این پست امتیاز بدید