سامسونگ در حال کار بر روی چندین گوشی هوشمند و تبلت است. چندین افشای اطلاعات مربوط به سری Galaxy Tab A9، سری Galaxy S9 FE و پرچمدار بعدی سری Galaxy S24 منتشر شده است.

در این میان، هیجان برای گلکسی اس 24 کاملا مشهود است و برای فشار بیشتر، در اینجا افشا جدیدی وجود دارد که جزئیاتی را در مورد صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا فاش می کند. طبق اطلاعات منتشر شده، Galaxy S24 Ultra می تواند درخشان ترین صفحه نمایش را با روشنایی 2200 نیت و بیشتر داشته باشد.

گفته می‌شود که غول کره‌ای در حال آزمایش نمونه‌های اولیه با روشنایی صفحه نمایش از ۲۵۰۰ نیت تا ۲۸۰۰ نیت است. همین موضوع توسط یک منبع آگاه معتبر IceUniverse از طریق نظری در همان موضوع تأیید شده که سطح روشنایی می تواند بیش از 2200 نیت باشد.

با این حال، هنوز برای اظهار نظر در مورد چنین صفحه نمایش روشن بسیار زود است. اما در واقعیت، چنین روشنایی بالایی می تواند بر مصرف باتری تأثیر بگذارد و تنها تحت برخی ویژگی‌های خاص قابل دسترسی است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند همان پنل OLED به نام M13 را که در آیفون 15 پرو و اوپو فایند ایکس 6 پرو استفاده می‌شود، به همراه داشته باشد.

در کنار جزئیات نمایشگر، چندین ویژگی مورد انتظار دیگر نیز فاش شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای یک سنسور دوربین عقب اصلی 200 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری باشد.

انتظار داریم گلکسی اس 24 استاندارد با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، گلکسی اس 24 پلاس یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی و گلکسی اس 24 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. طبق الگوی امسال، گلکسی اس 24 می‌تواند با تراشه اختصاصی اسنپدراگون 8 نسل 3 که بر اساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است، عرضه شود.

گلکسی اس 24 اولترا با نمایشگر پروضوح

در اخباری دیگر سامسونگ وجود Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ را تایید کرده است. یک وب‌سایت رسمی سامسونگ در فرانسه نام این دو تبلت معرفی‌نشده را اعلام کرده که به عرضه قریب‌الوقوع آنها اشاره می‌کند. این تبلت‌ها در فهرستی از دستگاه‌های گلکسی سازگار با دستیار دیجیتالی این شرکت، Bixby قرار دارند. وب سایت (از طریق) خود یک راهنمای Bixby است.

مدتی است که شایعات در مورد کار سامسونگ بر روی تبلت های جدید Fan Edition (FE) در اینترنت منتشر شده است. قبلاً دستگاه‌ها را در فهرست‌های مختلف گواهی‌نامه‌ها و بنچمارک‌ها دیده‌ایم، در حالی که رندرهای فاش شده طراحی آنها را نیز آشکار کرده‌اند. با این حال، Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ همچنان معرفی نشدند.

گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است تبلت های مقرون به صرفه جدید را در جریان رویداد Galaxy Unpacked هفته گذشته رونمایی کند، اما این کار را نکرد. این شرکت کره ای تنها گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا را معرفی کرد که همگی پرچمداران واقعی هستند. مدل‌های FE در هیچ کجا ذکر نشده‌اند، با این رویداد همچنین گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی واچ 6 ارائه شد.

در حالی که ما هنوز منتظر معرفی Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ یا حتی تاریخ رونمایی آنها هستیم، سامسونگ با ذکر آنها در وب سایت خود نشان می دهد که انتظار طولانی تر نخواهد بود. این شرکت همچنین Galaxy S23 FE را در دست ساخت دارد و شایعات حاکی از عرضه آن در سپتامبر است. شاید هر سه دستگاه FE در یک روز ماه آینده معرفی شوند، باید منتظر بمانیم و تماشا کنیم.

مجموعه دستگاه های گلکسی FE سامسونگ به دلیل ارائه مشخصات درجه یک پرچمدار با قیمت پایین تر شناخته شده است. این شرکت با حذف برخی از ویژگی‌های پریمیومی از محصولات پرچم‌دار فعلی و در عین حال رعایت اصول اولیه، این امکان را فراهم می‌کند. Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ تفاوتی ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید