AOC اخیرا نمایشگر AGON 6 Pro را معرفی کرده است. نمایشگری که طراحی بازی دارد و مشخصات کلیدی مهمی برای آن در نظر گرفته شد.

مانیتور AG246FK دارای پنل 24.1 اینچی Fast TN با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 540 هرتز است که آن را به یکی از سریع ترین مانیتورهای موجود در بازار تبدیل می کند. این نمایشگر از روشنایی 400 نیت و عمق رنگ 8 بیتی پشتیبانی می کند که رنگ های روشن و کنتراست خوب را تضمین می کند.

اگرچه رزولوشن ممکن است با توجه به استانداردهای امروزی پایین به نظر برسد، اما تمرکز در اینجا بر روی سرعت است. پنل TN دارای زمان پاسخگویی 0.3 میلی‌ثانیه (MPRT) و 0.5 میلی‌ثانیه GtG است که حداقل شبح و تاری را در طول بازی‌های سریع تضمین می‌کند.

علاوه بر این، فناوری MBR Sync AOC با هدف حذف مشکلات کیفیت تصویر که معمولاً با فناوری‌های نرخ نوسازی متغیر (VRR) مانند G-Sync و FreeSync مرتبط هستند را حذف می‌کند.

از نظر دقت رنگ، 99 درصد طیف رنگ sRGB را پوشش می دهد و دارای رتبه Delta E<2 است که مناسب است اما برجسته نیست. با این حال، مانیتور حالت ها و تنظیمات مختلفی را برای بهینه سازی تجربه برای ژانرهای مختلف ارائه می دهد.

AG246FK به دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه DP1.4 و چهار درگاه USB-A 3.2 Gen 1 برای اتصال تجهیزات جانبی مجهز شده است. این مانیتور دارای پایه ای با طیف وسیعی از تنظیمات از جمله شیب، چرخش، تنظیم ارتفاع و حتی حالت پرتره است. نصب دیواری VESA 100×100 میلی متر نیز پشتیبانی می شود.

AGON AG246FK را به “موتور خشم” خود مجهز می کند، مجموعه ای از ویژگی های طراحی شده برای بهبود تجربه بازی. این شامل AI Smart Quality Control برای تصاویر پایدار و Dark Boost برای افزایش دید در صحنه های تاریک است. این مانیتور همچنین دارای تنظیمات و پارامترهای خاص FPS است که به دقت توسط بازیکنان حرفه ای CSGO تنظیم شده است تا کیفیت تصویر و عملکرد در بازی های رقابتی بهینه شود.

در اوایل سال جاری، AOC مانیتور گیمینگ سری AGON 6 Pro را با صفحه نمایش OLED خمیده 45 اینچی و پنل 10 بیتی 240 هرتزی عرضه کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید