Turtle Beach به تازگی نسل جدید هدست های گیمینگ خود را با نام های Stealth 500 و Stealth 600 معرفی کرده است که دارای طراحی عالی و مشخصات کلیدی هستند.

Stealth 500 به گیمرهایی که به دنبال راه حل بی سیم راحت و مقرون به صرفه هستند، پاسخ می دهد. این هدفون که در نسخه های ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه شخصی موجود است، با یک بار شارژ باتری طولانی تا 40 ساعت دارد و برای جلسات طولانی بازی مناسب است.

بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز با تأخیر کم و بلوتوث 5.2 گزینه‌های اتصال متنوعی را ارائه می‌کنند، در حالی که درایورهای دینامیک 40 میلی‌متری صدایی شفاف و فراگیر ارائه می‌دهند. برای کسانی که دوست دارند تجربه صدای خود را تغییر دهند، EQ 10 بانده قابل تنظیم امکان تنظیمات را از طریق دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه فراهم می کند.

این هدفون همچنین دارای چهار پیش تنظیم Turtle Beach EQ برای تنظیم سریع صدا در پرواز است. با قیمت مقرون به صرفه 79.99 دلار (تقریباً 579 یوان)، Stealth 500 انتخاب خوبی برای گیمرهای آگاه به ارزش است.

برای گیمرهایی که عملکرد صوتی و دوام را در اولویت قرار می دهند، Stealth 600 Gen 3 یک پله بالاتر است. در نسخه های ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه شخصی (سیاه و سفید) موجود است، عمر باتری 80 ساعت است و شما را برای مدت بیشتری در بازی نگه می دارد. درایورهای دینامیکی بزرگتر 50 میلی متری صدای غنی تر و دقیق تری را در مقایسه با Stealth 500 ارائه می کنند.

برای برقراری ارتباط واضح هنگام بازی آنلاین، هدست دارای قابلیت کاهش نویز میکروفون با هوش مصنوعی است که حواس‌پرتی پس‌زمینه را به حداقل می‌رساند. Stealth 600 Gen 3 مانند برادر کوچکتر خود، سفارشی سازی EQ 10 بانده را از طریق یک برنامه دسکتاپ یا تلفن همراه ارائه می دهد و دارای چهار حالت EQ از پیش تعیین شده است. Stealth 600 Gen 3 با قیمت 99.99 دلار (تقریباً 724 یوان)، تجربه صوتی قدرتمندی را ارائه می دهد.

در حالی که Turtle Beach تاریخ عرضه یا قیمت محلی این هدست ها را در چین اعلام نکرده است، مهم است که توجه داشته باشید که فقط نسخه Xbox اتصال بی سیم با کنسول های Xbox را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز دهید