هدفون های مورد انتظار Beats Studio Pro اپل اخیراً گواهینامه پایه IMDA سنگاپور را دریافت کرده اند. این گواهی تایید می کند که هدست آینده که با شماره مدل A2924 مشخص شده است، یک دستگاه کم مصرف مجهز به اتصال بلوتوث خواهد بود. هدفون Beats Studio Pro نیز در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشاهده شد.

در اوایل سال جاری، یکی از علاقه مندان به فناوری دستگاهی به نام «هدست Beats» با شماره مدل «A2924» و شناسه «BeatsStudioPro1,1» در کد منبع macOS Ventura 13.4 کشف کرد. گمان می رود این گزارش ها مربوط به هدفون های Beats Studio Pro باشد.

شایعات حاکی از آن است که Beats Studio Pro می تواند جانشین هدفون Beats Studio 3 باشد که در سال 2017 معرفی شد. گمان می رود مدل جدید همکاری مشترک بین اپل و ساموئل راس، محصول و طراح مد مشهور A- باشد. . Cold-Wall اخیراً به عنوان “مشاور ارشد طراحی” به Beats پیوسته است. در حالی که انتظار می رود طراحی Beats Studio Pro مشابه مدل قبلی باشد، از نظر مشخصات داخلی پیشرفت های قابل توجهی انتظار می رود.

اپل احتمالا تراشه W1 را در Beats Studio 3 با یک چیپست سفارشی جایگزین خواهد کرد. علاوه بر این، Beats Studio Pro قابلیت‌های کاهش نویز فعال را بهبود بخشیده است و می‌تواند حالت شفافیتی را معرفی کند که به کاربران اجازه می‌دهد از محیط اطراف خود آگاه شوند. علاوه بر این، کاربران می توانند انتظار راحتی از ویژگی “Hey Siri” را داشته باشند.

انتظار می رود این هدفون در چهار رنگ مشکی، قهوه ای، آبی دریایی و عاجی عرضه شود. اپل همچنین ماه گذشته از هدفون Beats Studio Buds+ خود رونمایی کرد که طراحی شفاف جذابی دارد و در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود. در اخبار مرتبط، هدست واقعیت مختلط اپل، Vision Pro، با عرضه خود باعث سر و صدا اخبار شده است. نه تنها از امکانات و فناوری های گسترده ای برخوردار بود، بلکه از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار بود. با قیمت گزاف 3499 دلار، بسیاری از کاربران بالقوه نظر خود را از خرید به انتظار برای در دسترس شدن فناوری تغییر داده اند. حتی تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز در مورد دسترسی به آن برای مردم عادی تردید داشت.

با این حال، به نظر می رسد که اپل ممکن است چیز خلاقانه تری در ذهن داشته باشد. این هفته، این شرکت پتنت جدیدی را ثبت کرد که نشان می‌دهد غول فناوری در حال آزمایش سخت‌افزار واقعیت افزوده (AR) است. این پتنت یک لوازم جانبی نمایشگر روی سر (HMD) را توصیف می کند که می تواند به آیفون متصل شود و آن را به یک هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده تبدیل کند، البته در مقیاس کوچکتر از Vision Pro.

منبع

به این پست امتیاز دهید