مشخصات لو رفته هدفون Beats Studio Pro در آینده نشان می دهد که این محصول از نظر کیفیت و قابلیت ها پیشرفت چشمگیری داشته است. این هدفون جدید با استفاده از درایورهای سفارشی 40 میلی متری، کیفیت و وضوح صدا را تقریباً کاملاً حفظ می کند. به گفته شرکت بیتس، میزان اعوجاج صدا در محصول مذکور تقریبا صفر خواهد بود.

Beats Studio Pro از بسیاری از ویژگی‌های AirPods Max پشتیبانی می‌کند، از جمله حذف فعال نویز و حالت شفافیت، صدای فراگیر با Dolby Atmos و ردیابی نویز فراگیر سفارشی.

در حال حاضر می توان گفت که عملکرد Apple AirPods Max از نظر کیفیت صدا و ویژگی های خاص بسیار بهتر از Beats Studio 3 فعلی است.

با این حال، تمام مزایای AirPods Max باعث شد تا این محصول با قیمتی گران عرضه شود. در مقابل، Beats Studio Max 3 با قیمت 349 دلار عرضه شد و هدفون پرچمدار اپل را تقریباً دو برابر محصول 549 دلاری Beats گران کرد.

ناگفته نماند که Beats Studio 3 اکنون می تواند با قیمت کمتر از 200 دلار در خرده فروشان منتخب خریداری شود و انتظار می رود Beats Studio Pro آینده 349 دلار قیمت داشته باشد.

BGR می نویسد که Beats Studio Pro ویژگی هایی را ارائه می دهد که حتی در AirPods Max وجود ندارد. 40 ساعت عمر باتری، جک هدفون و شارژ USB C ذکر شده است.

با توجه به ویژگی های جذاب Beats Studio Pro فاش شده، این محصول می تواند گزینه جذابی برای افرادی باشد که به دلیل قیمت گران AirPods Max از خرید این محصول منصرف شده اند.