اوایل امسال ناتینگ یک برند فرعی جدید اعلام کرده بود. اکنون CMF by Nothing به تازگی از سه محصول اول خود رونمایی کرده است. این شرکت یک ساعت هوشمند جدید، یک هدفون بی‌سیم و یک شارژر GaN رونمایی نمود.

ابتدا در مورد هدفون، Buds Pro باید صحبت کرد. برخلاف مجموعه محصولات صوتی موجود ناتینگ، CMF Buds Pro به عنوان مقرون به صرفه ترین مدل TWS وارد بازار می شود. با این حال، برچسب قیمت ارزان‌تر به لطف گوشه‌های بریده شده امکان‌پذیر است و هدفون‌ها دیگر از بدنه شفاف نمادین برخوردار نیستند. احتمالاً تفاوت‌هایی در کیفیت صدای گوشی‌های CMF Buds Pro و سری Ear وجود خواهد داشت.

با وجود این، CMF Buds Pro هنوز برخی از ویژگی‌های برتر مانند ANC هیبریدی (حذف نویز فعال) را با کاهش نویز تا 45 دسی‌بل ارائه می‌کند. علاوه بر این، با فناوری تماس واضح و گزینه تقویت بیس قدرتمند نیز همراه است. هر هدفون دارای بسته باتری 55 میلی آمپر ساعتی بوده که می تواند تا 11 ساعت پخش صدا را با ANC خاموش ارائه دهد. وقتی Buds Pro با کیس شارژ همراه شود، می تواند تا 39 ساعت (با ANC خاموش) دوام بیاورد.

طبق یادداشت های رسمی، تنها 10 دقیقه شارژ می تواند تا 5 ساعت پخش موسیقی را ارائه دهد. کیس شارژ هدفون از یک کیس دایره ای مانند سنگ استفاده می کند، در حالی که هدفون از طراحی ساقه و داخل گوش استفاده می کند. CMF Buds Pro را می توان با برنامه Nothing X استفاده کرد که به کاربران امکان می دهد به یک اکولایزر قابل تنظیم دسترسی داشته باشند و کنترل های لمسی را نیز شخصی سازی نمایند. این گجت در چندین رنگ، یعنی خاکستری، سفید و نارنجی، مشابه واچ پرو پوشیدنی موجود است.

از بین سه محصول جدید، شارژر CMF Power 65W مقرون به صرفه ترین محصول است. لوازم جانبی جدید این شرکت یک شارژر GaN (گالیوم نیترید) است. به عبارت دیگر، این می تواند به کاربران کمک کند تا گجت های الکترونیکی خود را به سرعت شارژ کنند. این شارژر برای گوشی های هوشمند، هدفون، ساعت هوشمند و حتی اکثر نوت بوک ها نیز پشتیبانی می شود. دارای سه پورت است که شامل دو درگاه USB Type-C و یک پورت USB Type-A می شود.

علاوه بر این، با سازگاری گسترده عرضه می شود و از پروتکل های PD3.0، QC4.0+/3.0/2.0، SCP، FCP، PPS، AFC، Samsung 9V2A، DCP و Apple 2.4A پشتیبانی دارد. این بدان معنی است که اکثر محصولات الکترونیکی محبوب توسط این شارژر 65 واتی پشتیبانی می شوند. به غیر از شارژ سریع 65 واتی، محدوده ولتاژ گسترده ای از 100 تا 240 ولت را پشتیبانی می کند. بنابراین اگر به سراسر جهان سفر می‌کنید، مطمئن باشید که استفاده از آن در سراسر جهان مفید است. این را می توان در رنگ خاکستری یا نارنجی خریداری کرد.

CMF در مقایسه با شرکت مادر خود، Nothing، یک نام تجاری نسبتاً مقرون به صرفه است. CMF Buds Pro جدید با قیمت 49 دلار در دسترس است، در حالی که شارژر CMF Power 65W با قیمت 39 دلار به فروش می رسد. همه گجت‌های جدید اواخر این ماه به فروش می‌رسند، اگرچه تاریخ عرضه مشخصی هنوز مشخص نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید