Ноиз домашней домашний хай سوти جدیدترین محصول از برند Air Buds Mini 2 nam dard. این هدفون TWS مقرون به صرفه است و همچنین از نظر طراحی شبیه به Apple AirPods است.

Noise Air Buds Mini 2 مشابه AirPods است. درای تراشیه نیمه در کوش با ساڑه و بدون سیلیکونی کوش دستگاه صوتی IPX5 در برابر آب مقاوم است. کاربران می توانند عملکردهای مختلفی را با ضربه زدن روی پا انجام دهند.

برای صدا، Noise Air Buds Mini 2 به درایور 13 میلی متری مجهز شده است. آنها دارای چهار میکروفون هستند و صدای محیط (ENC) را برای حذف صداهای ناخواسته در هنگام تماس و تضمین تمیز کردن با کیفیت حذف می کنند. هدفون TWS تاخیر بسیار کم 50 میلی ثانیه را برای اهداف بازی ارائه می دهد. این دستگاه صوتی دارای اتصال بلوتوث 5.3 با برد تا 10 متر با فناوری Hyper Sync می باشد. از سیری و دستیار گوگل نیز پشتیبانی می کند.

Noise Air Buds Mini 2 ادعا می کند که عمر باتری 45 ساعته را با یک کیس ارائه می دهد. گفته می شود هر هدفون با یک بار شارژ به مدت 7 ساعت قابل استفاده است. هدفون TWS از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

Air Buds Mini 2 جدید در رنگ های مشکی، سفید، بژ و آبی موجود است. هدفون TWS برای خرید در برند وب سایت و Flipkart در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز دهید