اوپو به تازگی یک هدست کاملا بی سیم در هند عرضه کرده است. آخرین مدل هدفون این شرکت Enco Air 3 Pro است که با برخی مشخصات و ویژگی های چشمگیر عرضه می شود.

Enco Air 3 Pro جدید غول فناوری چینی دارای طراحی داخلی شبیه به AirPods اپل است، در حالی که جعبه شارژ آن مانند یک سنگریزه است. شایان ذکر است که Enco Air 3 Pro اساساً یک مدل تغییر نام تجاری از Enco Free 3 است که در مارس 2023 در بازار چین ظاهر شد. به عبارت دیگر، دارای درایورهای منحصر به فرد 12.4 میلی متری ساخته شده از الیاف بامبو است.

علاوه بر این، هدفون های بی سیم از بلوتوث 5.3، LC3، AAC، SBC و حتی کدک های صوتی LDAC پشتیبانی می کنند. Enco Air 3 Pro دارای گواهینامه صدای Hi-Res است و دارای فناوری صوتی فضایی اختصاصی این شرکت است. هدفون جدید Oppo دارای حداکثر 49dB ANC (حذف نویز فعال) و تاخیر کم 47 میلی‌ثانیه است که برای گیمرها عالی است.

این هدفون با یک بار شارژ کامل می تواند تا 30 ساعت دوام بیاورد، در حالی که عمر باتری هدفون به تنهایی 7 ساعت است. در نهایت، Enco Air 3 Pro دارای استاندارد IP55 ضد آب برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. اوپو هدفون جدید را در دو رنگ سبز و سفید عرضه می کند.

در اخبار مرتبط، اوپو یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است و مجموعه‌ای از سری‌های محبوب را تاکنون عرضه کرده است که بخش‌های مختلف قیمتی را هدف قرار می‌دهند. از این میان، سری Reno در سطح جهانی بسیار محبوب شده است، به طوری که این شرکت ادعا می کند که نزدیک به 100 میلیون گوشی Reno تا به امروز فروخته شده است.

غول فناوری چینی تیزر جدیدی از Oppo India در توییتر به اشتراک گذاشت. در اینجا آنها ادعا کردند که واحدهای Reno فروخته شده تا کنون نزدیک به 100 میلیون است. برای دقیق تر، این شرکت اضافه می کند که بیش از 67 میلیون کاربر در سراسر جهان با استفاده از گوشی هوشمند سری Reno خود، بیش از 2 میلیون عکس پرتره گرفته اند.

برای آن‌هایی که نمی‌دانند، سری گوشی‌های هوشمند Reno به‌عنوان مجموعه‌ای عرضه شد که شامل مدل‌های میان‌رده و پرچم‌دار است. با این حال، دستگاه ها به طور خاص بر روی عکاسی تمرکز می کنند. مدل های اولیه با زوم 10 برابر و مدل های جدیدتر با فوکوس عکاسی پرتره عرضه می شدند.

همانطور که در تیزر گفته شد، Oppo بیان می کند که “سری قابل توجه Reno الهام گرفته و عکاسی از گوشی های هوشمند را به ارتفاعات بی سابقه ای ارتقا داده است.” قابل ذکر است، این تیزر به زودی پس از عرضه جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری Reno 10 این برند در هند منتشر می‌شود که جدیدترین محصول در خط تولید رنو است. مدل های جدید شامل Reno 10، Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+ هستند.

سری Oppo Reno 10 در مالزی راه اندازی شد. Reno 10، Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+ مدل های جدیدی هستند که توسط Oppo در مالزی عرضه شده اند. گوشی هوشمند Reno 10+ دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز و حداکثر روشنایی 1400 نیت است. ماژول دوربین اصلی پشتی دارای سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و زوم هیبریدی تا 120 برابر است.

Reno 10 Pro+ دارای پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 است.این گوشی هوشمند تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی هوشمند مجهز به باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید