اوپو هر ساله نسل جدیدی از گوشی های هوشمند و هدفون را معرفی و عرضه می کند. حالا این برند هدفون های جدیدی با طراحی شیک و مشخصات قابل قبول معرفی کرده است.

این مدل به عنوان جانشین Enco R2 سال گذشته عرضه شد. آخرین محصول یک بسته ارتقاء تدریجی در نظر گرفته می شود. Enco R3 مشابه Apple AirPods است. این یک مدل مقرون به صرفه با تمام ویژگی های صوتی لازم است. Oppo Enco R3 دارای طراحی شبیه به Apple AirPods با پایه و هدفون است. دارای استاندارد IPX4 در برابر گرد و غبار و آب هستند. این هدفون دارای کنترل های لمسی برای انجام اقدامات مختلف است که با پشتیبانی از دستیار شیائوبو عرضه می شود.

در بخش صدا، Oppo Enco R3 به درایور دینامیکی با پوشش تیتانیوم 13.4 میلی متری مجهز شده است. هدفون های TWS جلوه های صوتی فضایی را برای تجربه ای فراگیر ارائه می دهند. دارای یک میکروفون تک لنز با حذف نویز هوش مصنوعی برای تماس با کیفیت شفاف. Enco R3 یک تنظیم صدای منحصر به فرد به نام “Purple Galaxy” برای صدای بهتر دارد.

حالت بازی با تاخیر کم دارد. این دستگاه صوتی همچنین دارای یک پاپ آپ سفارشی برای کاربران سری Reno 12 است. هر گوشی توسط یک سلول 32 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که ادعا می شود با یک بار شارژ 5.5 ساعت استفاده می کند.

Oppo Enco R3 در رنگ سفید عرضه می شود. قیمت آن ۲۹۹ یوان (۴۲ دلار) است و از ۳۱ می برای خرید در دسترس خواهد بود.

Oppo Enco R3 یک گوشی جذاب است

اوپو قبلاً گوشی A3 Pro 5G را برای بازار چین معرفی و عرضه کرده بود. اکنون این برند در حال تدارک عرضه جهانی این میان رده جذاب است که به زودی از راه می رسد.

این دستگاه که با شماره مدل «CPH2639» شناسایی شده، در SDPPI اندونزی ثبت شده است و توسط Eurofins تأیید شده است، که نشان می‌دهد از قابلیت‌های شارژ سریع 10 وات، 20 وات و حداکثر 45 وات پشتیبانی می‌کند. گواهی Eurofins همچنین به باتری 4970 میلی آمپر ساعتی اشاره می کند که انتظار می رود مطابق با مشخصات همتای چینی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تبلیغ شود.

می‌توان انتظار داشت در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه بشنویم. در ضمن می توانید مشخصات A3 Pro 5G China را در زیر بررسی کنید.

A3 Pro 5G یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ به روز رسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 950 نیت ارائه می دهد. این شامل یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای امنیت بیشتر است و ColorOS 14 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می کند. دستگاه توسط چیپست Dimensity 7050 قدرت می گیرد.

این گوشی با 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR4x، به علاوه 12 گیگابایت رم مجازی، و با 256 یا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه می شود. در مورد دوربین، A3 Pro 5G به یک دوربین دوگانه در پشت مجهز شده است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

منبع

به این پست امتیاز دهید