توجه داشته باشید که اگرچه NatCoin در نهایت امکان تبدیل سکه های مجازی به پول واقعی را از طریق لیست کردن در صرافی ها فراهم کرده است، اما هنوز هیچ کاغذ سفید و نقشه راه یا برنامه ای برای آن تعریف نشده است. پروژه ای که زومیت و بسیاری از کارشناسان دیگر با استناد به شواهد فراوان گفته اند، به احتمال زیاد هرگز به پول واقعی تبدیل نخواهد شد.

نقشه راه Airdrop Hamster Combat شامل چندین مرحله است: مذاکره با صرافی ها، مذاکره با سازندگان بازار، شراکت های کلیدی و لیست کارها. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر در حال جمع‌آوری سکه در بازی مذکور هستند و اگر توکن در صرافی‌ها فهرست شده باشد، سکه‌های درون بازی را می‌توان به پول واقعی تبدیل کرد.

همستر کمبت چیست؟

در دنیای پر سر و صدا بازی های کریپتو، Hamster Combat در 25 مارس 2024 (6 آوریل 1403) راه اندازی شد. این پروژه توجه زیادی را در جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد و پس از 11 روز از راه اندازی اولیه خود، به رکورد قابل توجه یک میلیون کاربر رسید که هر روز بر تعداد آن افزوده می شد. طبق گفته سازندگان، همستر کامبت بیش از 60 میلیون کاربر و 24 میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

Hamster Combat یک بازی تلگرامی است که کاربر می تواند با ضربه زدن روی صفحه گوشی خود سکه های مجازی کسب کند. سکه هایی که پتانسیل تبدیل شدن به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند. البته تا زمانی که این پروژه در بورس عرضه نشود، قیمت همستر کمبت مشخص نخواهد شد.

اگرچه Hamster Combat در حال حاضر فقط یک بازی است، یک گزینه airdrop وجود دارد. این به این معنی است که افرادی که در بازی سکه جمع‌آوری می‌کنند احتمالاً واجد شرایط ایردراپ در طول TGE (رویداد تولید توکن) خواهند بود. به عبارت دیگر، در صورت گنجاندن پروژه در مبادلات، قیمت ارز همستر به هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند تعیین می شود و در این صورت امکان فروش سکه و تبدیل آن به پول واقعی وجود خواهد داشت.

نکته مهم دیگر این است که به گفته توسعه دهندگان همستر کمبت، توکن این پروژه بر روی پلتفرم بلاک چین TON ایجاد خواهد شد.

آموزش بازی کریپتو همستر کمبت

برای شروع بازی همستر کمبت و جمع آوری سکه های مجازی ابتدا باید ربات تلگرام پروژه را راه اندازی کنید. برای این کار به یک اکانت تلگرام و همچنین لینک یک ربات نیاز دارید.

پس از ورود به ربات همستر کمبت در تلگرام، متن خوش آمدگویی با گزینه شروع بازی نمایش داده می شود. روی Start ضربه بزنید تا به صفحه بازی منتقل شوید. در منوی پایین این بازی بخش های Exchange، Mine، Friends، Earn و Airdrop را مشاهده می کنیم که در مورد هر کدام توضیح خواهیم داد.

بخش تبادل

در تب تبادل بازی همستر کمبت که صفحه اصلی محسوب می شود، می توانید یک سکه بزرگ با نماد بازی یعنی همستر را مشاهده کنید که با ضربه زدن روی آن می توانید سکه های مجازی را جمع آوری کنید. این صفحه همچنین اطلاعاتی مانند تعداد سکه های برنده شده و موارد دیگر را نشان می دهد.

صفحه اصلی بازی همستر کمبت
صفحه بازی همستر کمبت را تقویت کنید

با زدن Boost به بخش تقویت‌کننده‌های بازی می‌روید. در بالای صفحه Boost و در زیر عنوان Free Daily Boosters، گزینه Full Energy را داریم، با ضربه زدن روی آن می توانید به طور مداوم ضربه بزنید تا سکه ها را تا سقف مشخصی که با نماد رعد و برق نشان داده شده است به دست آورید. در قسمت Booster ها دو گزینه Multitap و Energy limit داریم که به ترتیب برای افزایش تعداد سکه های دریافتی در هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی استفاده می شود.

بخش معدن

در قسمت Mine بازی، می توانید با پرداخت مقداری از سکه های جمع آوری شده، کارت های استخراج را خریداری کنید. با خرید هر یک از این کارت ها به صورت روزانه یا ساعتی و کاملا خودکار سکه کسب خواهید کرد. به عنوان مثال در تصویر زیر با خرید کارت جفت بیت کوین و پرداخت 250 سکه، سیستم بازی به صورت خودکار در هر ساعت 40 سکه به حساب شما اضافه می کند.

صفحه اصلی من در همستر کمبت
خرید کارت استخراج سکه خودکار همستر کمبت

بخش دوستان، کسب درآمد و ایردراپ

با اشتراک گذاری لینک دعوت انحصاری بازی همستر کمبت، می توانید جوایزی را دریافت کنید که به صورت سکه به حساب شما اضافه می شود. با هر دعوت موفق، 5000 سکه دریافت می کنید و در صورتی که کاربر هدف دارای حساب تلگرام پریمیوم باشد، این جایزه به 25000 سکه افزایش می یابد.

در تب Earn می توانید با انجام کارهای ساده مانند عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه X (توئیتر سابق) و غیره، سکه های اضافی را به عنوان جایزه دریافت کنید.

در نهایت، ما یک بخش Airdrop داریم که در آن می توانید مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آنها را مشاهده کنید. در حال حاضر، مذاکرات با صرافی ها، مذاکره با سازندگان بازار و همکاری های کلیدی کامل شده است و تنها مرحله لیست کارهای ایردراپ باقی مانده است.

آیا همستر کمبت قانونی است؟

به دلیل ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان مستقیماً گفت که همستر کامبت قانونی است یا کلاهبرداری. با این حال، نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد همستر در نهایت می‌تواند به چیزی مفید تبدیل شود، و یکی از این نشانه‌ها، مشارکت استراتژیک آن با صرافی‌هایی مانند BingX است.

همکاری همستر با صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند BingX به این معنی است که احتمالاً در آینده شاهد لیست شدن توکن آن در صرافی‌های مذکور خواهیم بود، در این صورت قیمت ارز همستر کمبت مشخص خواهد شد. البته، در حال حاضر تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به بازی کردن و جمع آوری سکه ادامه دهیم.

چگونه در نبرد همستر سکه های بیشتری بدست آوریم؟

در صفحه اصلی همستر کمبت، روی Friends ضربه بزنید و در صفحه بعد دعوت از دوستان را انتخاب کنید تا پیوند دعوت خود را ایجاد کنید. اکنون می توانید این لینک را برای دوستان خود ارسال کنید.

همچنین در قسمت Mine می توانید با خرید کارت های مختلف به صورت خودکار در بازه های زمانی ساعتی و روزانه سکه کسب کنید. علاوه بر این، می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی همستر کمبت از طریق بخش Earn، جوایز بیشتری دریافت کنید.

تاریخ انتشار توکن رزمی همستر

سوال بسیاری از کاربران این است که بازی Hamster Combat چه زمانی در لیست قرار می گیرد؟ بر اساس برخی شایعات، توکن همستر کمبت احتمالا در ماه جولای وارد صرافی های متمرکز ارزهای دیجیتال خواهد شد و در صورت وقوع، می توانید سکه های جمع آوری شده در بازی را با پول واقعی یا سایر ارزهای رمزنگاری معتبر مانند بیت کوین، اتریوم و تبدیل Tether مبادله کنید.

همچنین اگر Hamster Kombat در صرافی ها لیست شده است، می توانید توکن های خود را در یک کیف پول سخت افزاری یا کیف پول نرم افزاری ذخیره کنید تا ارزش آنها در آینده افزایش یابد. اگر نمی دانید از کدام کیف پول استفاده کنید، بهترین مقاله کیف پول ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.

آیا همستر ارزش امتحان کردن را دارد؟

اگر به دنبال یک بازی کریپتو ساده و اعتیادآور با پتانسیل برنده هستید، همستر کمبت قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی به سرعت در حال رشد است و به نظر می رسد در آینده نیز به رشد خود ادامه دهد. با این حال، باید توجه داشته باشیم که هیچ تضمینی برای کسب درآمد واقعی در بازی های کریپتو وجود ندارد و پیشنهاد می کنیم همیشه قبل از سرمایه گذاری در هر بازی کریپتو، تحقیق خود را انجام دهید. از طرفی با توجه به لیست شدن پروژه هایی مانند NatCoin در مبادلات ارز دیجیتال ایرانی و خارجی، پیشنهاد می شود مدتی را در بازی Hamster Combat صرف کنید.

سوالات متداول زومیت

  • مبارزات همستر چه زمانی منتشر می شود؟

    تاریخ انتشار رسمی توکن Hamster Kombat وجود ندارد، اما طبق برخی شایعات، این پروژه احتمالاً در ماه جولای در صرافی های متمرکز قرار می گیرد.

  • هزینه همستر کمبت چقدر است؟

    قیمت همستر کمبت تا زمانی که این پروژه در بورس عرضه نشود به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و بازی سازان تنها می توانند قیمت اولیه آن را تعیین کنند و پس از عرضه، میزان خرید و فروش و شرایط بازار از مهمترین عوامل خواهد بود. قیمت همستر کمبت.

  • آیا مبارزه با همستر قابل خرید و فروش است؟

    همستر کامبت تنها در صورتی قابل خرید و فروش است که به صورت رسمی در صرافی هایی مانند بایننس، کوکوین و غیره لیست شده باشد و سکه های این بازی در حال حاضر هیچ ارزشی نداشته باشند. چون هنوز در صرافی ها راه اندازی نشده است.

  • آیا همستر کمبت رایگان است؟

    بازی Hamster Combat کاملا رایگان است و برای خرید برخی آیتم های ارتقا یافته در بازی حتی نیازی به پرداخت پول واقعی ندارید، این کار با پرداخت سکه های مجازی در بازی انجام می شود.

  • آیا می توانم با همستر کامبت درآمد کسب کنم؟

    در حال حاضر امکان کسب سکه مجازی در بازی Hamster Combat وجود دارد اما تا زمانی که این پروژه در صرافی ها قرار نگیرد، سکه های مجازی داخلی آن قابل تبدیل به پول واقعی نیستند.

  • آیا همستر کمبت بی خطر است؟

    از آنجایی که Hamster Combat بر روی پلتفرم تلگرام راه اندازی شده و به عنوان یک ربات تلگرام تایید شده کار می کند و همچنین اطلاعات خاصی از کاربر دریافت نمی کند، می توان آن را ایمن دانست.