هواوی موبایل از معرفی یک گجت پوشیدنی جدید در پلتفرم X (توئیتر سابق) خبر داده است. رویداد “استراتژی پوشیدنی و معرفی محصول جدید” برای 14 سپتامبر 2023 در بارسلون برنامه‌ریزی شده است.

پیام این شرکت حاکی از آن است که دستگاه با شعار Fashion Forward چیزی خارق‌العاده خواهد بود که انتظار و هیجان را در بین علاقه‌مندان به فناوری ایجاد می‌کند. تیزر پوشیدنی آینده هواوی دارای تصویری با واچ فیس است که اشاره ای به ساعت هوشمند دارد. افشاگر ویبو @Ark که به دلیل افشا انتشارات هواوی شناخته شده، معتقد است که محصول جدید ممکن بوده سری هواوی واچ GT 4 باشد که مدت ها در انتظار آن بود.

با اضافه کردن وزن به حدس و گمان ها، در ماه آگوست، محصولات مختلف ساعت هوشمند هواوی، از جمله Watch GT 4 (PNX-B19، ARA-B19)، گواهی بلوتوث SIG را دریافت کردند. این گواهی اغلب عرضه عمومی آینده را برای این دستگاه ها پیشنهاد می کند. پیش‌بینی می‌شود ساعت‌های هوشمند آینده هواوی دارای فناوری بلوتوث 5.2 باشند و بر روی HarmonyOS 4.0 با نرم افزار نسخه 4.0.0.50 (SP1C00M00) اجرا شوند.

این احتمال وجود دارد که Watch GT 4 نقطه برجسته رویداد آینده باشد. اگرچه هیچ نشانه ای از عرضه گوشی هوشمند وجود ندارد. اما پس از معرفی ناگهانی سری Mate 60 هوآوی، نمی‌توانیم چیزی را رد کنیم.

هوآوی به دنبال معرفی ساعت جدید

در اخباری مرتبط روز گذشته هواوی میت 60 پرو بی سر و صدا در چین رونمایی شد و پس از آن امروز هواوی میت 60 ساده رونمایی گشت. در واقع، جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت در حال حاضر در کشور چین به فروش می رسد.

این یک دستگاه جالب است زیرا از تراشه Kirin جدید انرژی می گیرد. همچنین، این اولین گوشی هوشمند مصرفی است که از تماس ماهواره ای پشتیبانی می کند. اما متأسفانه، ما خبر بدی برای طرفداران قدیمی هواوی داریم که در خارج از چین زندگی می کنند. هواوی روز گذشته در بیانیه ای به Android Authority تایید کرد که هیچ برنامه ای برای عرضه Mate 60 Pro در بازارهای جهانی ندارد.

اگرچه این شرکت هنوز در مورد مدل ساده اظهار نظری نکرده، اما می تواند سرنوشت مشابهی داشته باشد. با وجود عدم وجود GMS (خدمات موبایل گوگل) و 5G، هواوی گوشی های قبلی میت را در چند بازار جهانی عرضه کرد. اما متأسفانه، این مورد برای آخرین مدل‌ها صادق نخواهد بود. تراشه داخل این گوشی ها می تواند دلیل در دسترس نبودن آنها در مناطق خارج از سرزمین اصلی چین باشد. آنها دارای چیپ جدید Kirin 9000s هستند. متأسفانه، ما اطلاعات دقیقی در مورد آن نداریم، به جز اینکه امکان اتصال 5G را فراهم می کند.

تراشه جدید Kirin در سال‌ها اتصال 5G را در تلفن‌های هوشمند هواوی پس از مدت‌ها امکان‌پذیر می‌کند. این یک واقعیت شناخته شده است که هواوی از استفاده فناوری 5G که ایالات متحده در آن دخالت دارد، منع شده است. با این حال، شایعه شده که این پلتفرم جدید موبایل Kirin کاملاً بومی است. ما منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این تراشه جدید هستیم. تاکنون، بر اساس بنچمارک ها، می دانیم که این چیپ قدرتی در سطح اسنپدراگون 888 دارد.

در دیگر خبرها پس از افشای اطلاعات و شایعات متعدد، هواوی در سکوت گوشی هوشمند Mate 60 Pro را معرفی کرد. این گوشی هوشمند دارای ویژگی های پیشرفته و ماژول دوربین دایره ای در قسمت عقب است. نوع پیکربندی شامل حافظه رم 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی حافظه داخلی می شود و دستگاه از طریق Vmall هوآوی در چین با قیمت 6999 یوان به فروش می رسد که تقریباً به 960 دلار می رسد. Mate 60 Pro در چهار رنگ مختلف سبز، نقره ای، بنفش و مشکی به فروش خواهد رسید.

این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌ها و مشخصات هیجان‌انگیزی بوده که می توان به صفحه نمایش 6.8 اینچی Full HD+ اولد LTPO با نرخ نوسازی تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتز و کاهش نور PWM ۱۴۴۰ هرتز است.

منبع

به این پست امتیاز بدید