مایکروسافت قصد دارد از هوش مصنوعی Copilot به عنوان ابزاری برای افزایش بهره وری شرکت ها استفاده کند. غول فناوری مستقر در ردموند از دستیار هوش مصنوعی Copilot برای مجموعه آفیس خود استفاده می کند.

شرکت ها سعی می کنند از هوش مصنوعی در فعالیت های تجاری روزانه خود استفاده کنند. اما نحوه استفاده شرکت ها از هوش مصنوعی برای مایکروسافت راضی کننده نیست.

بر اساس گزارش ZDNet، کارکنان برخی از شرکت های بزرگ از هوش مصنوعی CoPilot به عنوان ابزاری برای انجام کارهای ساده و ابتدایی استفاده می کنند و می توان گفت آن را به پیشرفته ترین کارآموز دنیا از نظر قابلیت های تکنولوژیکی تبدیل کرده اند.

کارمندان آمادئوس که در صنعت گردشگری فعالیت می کند، از Copilot برای انجام کارهای ساده مانند رونویسی جلسات کاری استفاده می کنند.

آمادئوس از امکانات هوش مصنوعی بسیار خشنود است و قصد دارد کارکنان خود را برای استفاده بهتر از هوش مصنوعی آموزش دهد. اما نه برای تصمیم گیری های مالی مهم یا انجام فعالیت های تاثیرگذار. این شرکت مسافرتی از هوش مصنوعی برای جمع بندی مکالمات کارکنان و تهیه پیش نویس ایمیل ها استفاده می کند.