واتس اپ ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که برخی از آنها محبوب و برخی دیگر نیستند. یکی از ویژگی هایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، Video Note است. با استفاده از این قابلیت می توانید با نگه داشتن دکمه دوربین در گوشه پایین سمت راست چت، ویدیو ضبط کرده و با رها کردن انگشت خود آن را مستقیما ارسال کنید. یادداشت ویدیویی به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی ویدیو را در چت خود به اشتراک بگذارید.

اگرچه بسیاری از افراد از یادداشت های ویدیویی در واتس اپ استفاده نمی کنند، اما پیام رسان همچنان مراقب بهبود ویژگی مذکور است. تا به حال، برای پاسخ دادن به یادداشت ویدیویی با یادداشت ویدیویی دیگر، باید انگشت خود را روی آن نگه می داشتید، از بالای صفحه چت گزینه Reply را انتخاب می کردید، دکمه دوربین را دوباره نگه می داشتید و سپس آن را رها می کردید تا پاسخ ویدیویی شما ارسال شود. خوشبختانه، واتس اپ اکنون پاسخ دادن به یادداشت های ویدیویی را آسان کرده است.

به گفته SamMobile، در آخرین نسخه های پایدار WhatsApp برای اندروید (نسخه 2.24.12.78) و iOS (نسخه 24.13.2)، دکمه Reply در کنار یادداشت های ویدیویی دریافتی ظاهر می شود. با زدن این دکمه اپلیکیشن دوربین باز می شود، تایمر سه ثانیه ای نمایش داده می شود و سپس شروع به ضبط ویدئو می کند. هر زمان که ضبط ویدیوی خود تمام شد، دکمه ارسال را در گوشه سمت راست پایین صفحه فشار دهید تا آن را به محیط چت ارسال کنید. این میانبر جدید پاسخ دادن به یادداشت های ویدئویی را بسیار آسان تر می کند.

ویژگی جدید پاسخ یادداشت تصویری در واتس اپ در حال حاضر در هند و بر روی نسخه اندروید موجود است و انتظار می رود در روزهای آینده در سایر نقاط جهان نیز در دسترس قرار گیرد.