یاسمین مقبلی به‌عنوان خلبان آزمایش هلی‌کوپتر در نیروی دریایی ایالات متحده، سابقه‌ی بیش از ۱۵۰ ماموریت رزمی و دو هزار ساعت پرواز با بیش از ۲۵ هواگرد مختلف را در کارنامه‌اش دارد. وی همچنین دانش‌آموخته‌ی مدرسه خلبانی نیروی دریایی ایالات متحده در مریلند است. مقبلی به‌عنوان فرمانده ماموریت، مسئول تمام مراحل پرواز از پرتاب تا ورود دوباره جو خواهد بود و با سمت مهندس پرواز در ماموریت‌های اکسپدیشن ۶۹ و ۷۰ در ایستگاه فضایی خدمت خواهد کرد. یاسمین مقبلی با آیدی astrojaws@ در ایکس (توییتر سابق) و اینستاگرام فعالیت می‌کند.

آندریاس موگنسن در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان فضانورد ایسا انتخاب شد و پس از سفری ۱۰ روزه به ایستگاه فضایی بین‌المللی با فضاپیمای سایوز در سال ۲۰۱۵، عنوان اولین شهروند دانمارکی در فضا را به‌دست آورد. او به‌عنوان خلبان کرو ۷ مسئول سامانه‌ها و عملکرد فضاپیما خواهد بود.

ساتوشی فوروکاوا به‌عنوان عضوی از ماموریت‌های اکسپدیشن ۲۸ و ۲۹، سابقه‌ی ۱۶۵ حضور در فضا را در سال ۲۰۱۱ دارد و با کرو ۷، دومین سفر فضایی‌اش را تجربه خواهد کرد. فوروکاوا اهل استان کاناگاوا ژاپن است و در سال ۱۹۹۹ به‌عنوان فضانورد جاکسا انتخاب شد. او پزشک است و مدرک پزشکی‌اش را از دانشگاه توکیو و سپس دکترای علوم پزشکی را از همان دانشگاه دریافت کرد.

کنستانتین بوریسوف، کیهان‌نورد تازه‌کار روس نیز مانند یاسمین مقبلی اولین سفر خود به فضا را انجام خواهد داد و به‌عنوان متخصص ماموریت خدمت خواهد کرد. او در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان کاندیدای آزمایشی کیهان‌نوردی وارد سپاه کیهان‌نوردان روسکاسموس شد و در ماموریت‌های اکسپدیشن ۶۹ و ۷۰ مهندس پرواز خواهد بود.

اهداف ماموریت کرو ۷

خدمه‌ی کرو ۷ درطول مدت حضور تقریبا ۶ ماهه‌ی خود در ایستگاه فضایی بین‌المللی، پژوهش‌های علمی جدیدی را انجام خواهند داد که برای آماده‌سازی اکتشافات انسانی در فراتر از مدار نزدیک زمین سودمند هستند. این آزمایش‌ها شامل جمع‌آوری نمونه‌های میکروبی از فضای بیرونی ایستگاه فضایی، اولین مطالعه‌ی واکنش انسان به سفرهای فضایی با دوره‌های زمانی مختلف و بررسی جنبه‌های فیزیولوژیکی خواب فضانوردان خواهد بود. این موارد تنها برخی از ۲۰۰ آزمایش علمی و آزمایش فناوری هستند که خدمه‌ی کرو ۷ انجام خواهند داد.

انتظار می‌رود خدمه کرو ۷ درطول ماموریتشان، ورود فضانوردان اولین ماموریت سرنشین‌دار آزمایشی کپسول استارلاینر بوئینگ، ورود خدمه ماموریت خصوصی اکسیوم ۳ و نخستین پرواز باری فضاپیمای دریم چیسر از شرکت سیرا اسپیس را مشاهده کنند. همچنین درطول اقامت خدمه کرو ۷ در ایستگاه، سه فضانورد دیگر نیز با فضاپیمای سایوز به آن‌ها ملحق خواهند شد. چهار فضانورد کرو ۷ درنهایت در پایان سال جاری با ورود خدمه کرو ۸، آماده‌ی بازگشت به زمین و اتمام ماموریتشان خواهند شد.