Pixel Fold این اولین گوشی تاشو گوگل است که در ماه می امسال معرفی شد و اکنون کاربران بیشتری از آن استفاده می کنند. اکنون کانال یوتیوب JerryRigEverything به این دستگاه رفته است مقاومت با انجام چند تست آن را تست کنید.

همانطور که زک در ویدیوی تست دوام پیکسل فولد توضیح می دهد، صفحه نمایش خارجی دستگاه با شیشه پوشانده شده است، بنابراین مانند بسیاری از همتایان خود، در مقیاس سختی ماوس در سطح 6 خراشیده می شود و شیارهای عمیق تری در سطح 7 ظاهر می شود.

تست دوام پیکسل فولد

صفحه نمایش داخلی این دستگاه تاشو دارای محافظ پلاستیکی روی شیشه فوق نازک خود است و در سطح 2 و فرورفتگی های عمیق تر در سطح 3 در مقیاس سختی ماوس خراشیده شده است.

کناره های گوشی مانند جای سیم کارت آن فلزی است و لولای آن مانند برآمدگی های دوربین از فولاد صیقلی است. نمایشگر خارجی دستگاه در برابر شعله حدود 15 ثانیه دوام می آورد و نمایشگر داخلی تاشو بعد از 8 ثانیه از کار می افتد، جالب اینکه گوشی خاموش می شود.

سپس گوشی برای یک دقیقه روشن نمی شود و وقتی روشن می شود به دلیل گرم شدن بیش از حد اخطار خاموش شدن خودکار می دهد. همچنین شایان ذکر است که در حالی که Pixel Fold دارای گواهینامه ضد گرد و غبار نیست، تلفن تاشو گوگل در هنگام قرار گرفتن در معرض آن عملکرد خوبی داشت.

در نهایت نوبت به تست خمیدگی دستگاه می رسد. Pixel Fold از این نظر عملکرد بسیار ضعیفی داشت و وقتی آن را در حالت باز فشار دهید، نمایشگر دستگاه می شکند. ضمناً با فشار بیشتر دستگاه کاملاً متلاشی می شود.