شاید ندانید؛ ولی در مسیر باهم بودیم و باهم گام‌های مهمی برداشتیم. با‌هم برای رشد کودکانمان مدارس را احداث و تعمیر و تجهـز کردیم. باهـم از بند رها کردیم و باهم آسایشی درمقابل بلایای طبیعی برای هم‌وطنمان فراهم کردیم.

امسال هم می‌توانید تا پایان تیرماه با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن یا تکمیل موجودی حساب خود، علاوه‌بر شرکت در این امر خداپسندانه، یکی از برندگان هزاران جایزه قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن باشید.

شرایط شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز

حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب ۱۰,۰۰۰ ریال و حداقل موجودی لازم برای شرکت در قرعه‌کشی ۵۰۰,۰۰۰ ریال می باشد. برای مبالغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال و بیشتر به‌صورت روزانه و به‌ازای هر ۱۰۰,۰۰۰ ریال در هر‌روز، یک امتیاز در نظر گرفته می شود.

شرط اعطای جایزه بازبودن حساب (با حداقل موجودی ۵۰۰،۰۰۰ ریال) در تاریخ قرعه‌کشی و داشتن حداقل مانده ۵۰۰,۰۰۰ ریال برای مدت ۳ ماه متوالی یا ۹۰ روز کامل است.

جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز

۸۴ کمک‌هزینه خرید خودرو داخلی به ارزش ۱ میلیارد ریال

۱,۰۰۰ کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی تولید داخل به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال

۲,۵۰۰ کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال

۳,۰۰۰ کمک‌هزینه خرید صنایع‌دستی به ارزش ۵۰ میلیون ریال

۲۱,۰۰۰ جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی

هزاران فقره جوایز دیگر

مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی پایان تیرماه ۱۴۰۲ است.

شرایط شرکت در جشنواره افتتاح حساب غیرحضوری (قرض‌الحسنه پس‌انداز)

همان‌طور‌که می‌دانید، علاوه‌بر افتتاح حساب از‌طریق مراجعه حضوری به شعب، امکان افتتاح حساب غیر‌حضوری نیز در بانک مسکن فراهم است.

با افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز به‌صورت غیر‌حضوری از‌طریق پیشخوان مجازی بانک مسکن تا پایان تیرماه و تکمیل فرم مرتبط در سایت بانک مسکن، (علاوه‌بر شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه) در قرعه‌کشی ویژه افتتاح‌کنندگان غیرحضوری حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز شرکت کنید.

به ۱۰۰ نفر از عزیزانی که به روش غیر‌حضوری حساب افتتاح کرده‌اند، جوایزی اهداء خواهد شد.

پس از افتتاح حساب به‌صورت غیرحضوری، با مراجعه به لینک زیر برای تکمیل فرم ثبت‌نام به‌منظور شرکت در قرعه‌کشی ۱۰۰ جایزه جشنواره افتتاح حساب غیر‌حضوری اقدام کنید.