پس از منتشر کردن یک ترد، می‌توانید آن را به سادگی و سرعت بالا، در اینستاگرام و توییتر به اشتراک بگذارید.از آنجایی که Threads در حوزه رسانه‌های اجتماعی جدید است، محتوایی که در آن پست می‌کنید نسبت به رقیبش توییتر یا برادر بزرگتر اینستاگرام، مستعد جذب کمتر است. بنابراین، اگر Thread های شما فقط به برخی از دوستان و فالوورهای شما می رسد، با گزینه های موجود، می توانید به راحتی یک موضوع را در استوری یا فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

همچنین، اشتراک‌گذاری Thread در پست اینستاگرام یا استوری می‌تواند به شما کمک کند تا Thread مورد علاقه خود را برای بعد ذخیره کنید، زیرا Threads برخی از ویژگی‌های اساسی مانند ذخیره و مشاهده پست‌های دوست‌داشتنی شما را ندارد. بنابراین، چه بخواهید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید یا یک Thread را در آرشیو اینستاگرام خود برای بعد ذخیره کنید، در این مقاله نحوه به اشتراک گذاری آنها نه تنها در اینستاگرام بلکه در سایر سیستم عامل ها آمده است.

 

نحوه اشتراک گذاری یک تردز در اینستاگرام

Threads به شما این امکان را می دهد که یک متن ترد را در استوری اینستاگرام، فید و سایر پلتفرم های خود به اشتراک بگذارید (در بخش بعدی بحث خواهد شد). علاوه بر این، کاری راحت و بدون زحمت است. بیایید نحوه انجام این کار را بررسی کنیم.

 

  1. یک Threads را به استوری اینستاگرام بازنشر دهید

از آنجایی که Threads یک برنامه متا است، می‌توانید به طور یکپارچه یک موضوع را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. بهترین بخش این است که وقتی آن را با استوری خود به اشتراک می گذارید، هرکسی که روی استوری شما کلیک کند به برنامه Threads هدایت می شود.

توجه: مانند اینستاگرام، می‌توانید هر موضوعی را در استوری خود به اشتراک بگذارید تا زمانی که متعلق به شما یا از یک نمایه عمومی باشد. شما نمی توانید ترد یک حساب خصوصی را به اشتراک بگذارید.

در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

مرحله 1: Threads را در تلفن خود باز کنید. به متن تردزی که می خواهید به اشتراک بگذارید بروید و روی آن ضربه بزنید.

مرحله 2: روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید.

مرحله 3: برای ادامه، روی Add to story ضربه بزنید.

مرحله 4: اکنون، روی استوری خود ضربه بزنید تا آن را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

  1. یک موضوع را در پست اینستاگرام به اشتراک بگذارید

استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. بنابراین، می‌توانید یک پست Thread را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. شما به راحتی می توانید موضوع یا یک پست موضوعی خود را از هر حساب عمومی در فید خود به اشتراک بگذارید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه Threads را راه اندازی کنید و به متن تردزی که می خواهید به اشتراک بگذارید بروید. روی آن ضربه بزنید.

مرحله 2: روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید.

مرحله 3: Post to feed انتخاب کنید.

مرحله 4: اکنون روی فلش در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا ادامه دهید.

مرحله 5: یک فیلتر برای پست انتخاب کنید و سپس روی Next ضربه بزنید.

مرحله 6: روی Share ضربه بزنید. با این کار موضوع در فید اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته می شود.

نحوه به اشتراک گذاری تردز در سایر پلتفرم های اجتماعی

اگر می خواهید موضوعی را که به صورت عمومی منتشر شده است در پلتفرم های رسانه های اجتماعی غیر از اینستاگرام به اشتراک بگذارید، Threads نیز به شما این امکان را می دهد. روند بسیار ساده است. بیایید به شما نشان دهیم که چگونه:

مرحله 1: Threads را باز کنید و به رشته ای که می خواهید به اشتراک بگذارید بروید. حالا، روی آن ضربه بزنید.

مرحله ۲: روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید تا برگه اشتراک‌گذاری باز شود.

مرحله 3: روی Copy link ضربه بزنید.

مرحله 4: اکنون به برنامه ای بروید که می خواهید Thread را در آن به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، ما آن را در واتس اپ به اشتراک می گذاریم. به سادگی لینک را Paste کرده و روی Send کلیک کنید.

نکته سریع: همچنین می توانید از اینجا با ضربه زدن روی گزینه Tweet از برگه اشتراک گذاری، یک Thread را در حساب توییتر خود به اشتراک بگذارید.

حالا  شما با موفقیت پست‌های Threads خود را در اینستاگرام، توییتر یا با هر شخص دیگری از طریق برنامه‌های پیام‌رسانی به اشتراک گذاشته‌اید.

سوالات متداول برای به اشتراک گذاشتن پست های تردز

  1. اگر موضوعی را پس از به اشتراک گذاشتن آن در استوری خود حذف کنم، چه اتفاقی می افتد؟

داستان دیگر برای دیگران قابل مشاهده نخواهد بود. بعد از مدتی ناپدید می شود.

 

  1. اگر موضوعی را پس از اشتراک گذاری در فید یا پست خود حذف کنم، برای پست اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

درست مانند داستان، در صورت حذف موضوع اصلی، پست نیز به طور خودکار از فید اینستاگرام شما حذف می شود.

 

  1. اگر موضوع را پس از اشتراک گذاری آن در سایر پلتفرم ها حذف کنم، پیوند موضوع همچنان کار می کند؟

در چنین سناریوهایی، پیوند به اشتراک گذاشته شده در سایر سیستم عامل ها کار نخواهد کرد.

سخن پایانی

از آنجایی که Threads و Instagram هر دو برنامه های متا هستند، اشتراک گذاری Thread در استوری یا فید اینستاگرام شما آسان است، مانند ثبت نام درتردز.  با پیروی از این روش ها، می توانید مطالب سرگرم کننده Threads را در کمترین زمان با مخاطبان مورد نظر خود به اشتراک بگذارید. بنابراین، ادامه دهید و از Threads استفاده کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید