در صفحه‌ی اول اپل ویژن پرو پوشه‌ای قرار داده شده است که به کاربران امکان می‌دهد تا به نرم‌افزارهای سازگار با سیستم‌عامل iPadOS که در اپ‌ استور موجود هستند، دسترسی داشته باشند.

کاربران می‌توانند از صفحه‌ی دوم به‌ بعد برنامه‌هایی را که نصب کرده‌اند، مشاهده کنند؛ اگرچه این نرم‌افزارها به ترتیب حروف الفبا تنظیم شده‌اند و نمی‌توان ترتیب آن‌ها را تغییر داد.

یکی دیگر از محدودیت‌های اپل ویژن پرو این است که به کاربران امکان گروه‌بندی نرم‌افزارهای مرتبط و مورد علاقه‌شان را نمی‌دهد.

اگر نرم‌افزارهای مورد علاقه‌ی کاربران با حروف پایانی الفبا شروع می‌شوند، امکان انتقال این نرم‌افزارها به صفحات اول یا دوم وجود ندارد. با این‌حال کاربران می‌توانند به‌راحتی با کشیدن دست بین صفحات پیمایش کنند.

نکته‌ی قابل‌توجه دیگری که درباره‌ی محدودیت‌های اپل ویژن پرو وجود دارد این است که نمی‌توان آیکون‌های میانبر برای وب‌سایت‌های موردنظر روی صفحه‌ی اصلی ایجاد کرد و دکمه‌ی «افزودن به صفحه اصلی» در مرورگر سافاری سیستم‌عامل visionOS وجود ندارد.

محدودیت‌های موجود در اپل ویژن پرو باتوجه به اینکه نسل اول هدست‌های واقعیت ترکیبی شرکت اپل است، طبیعی به‌نظر می‌رسند؛ اما انتظار می‌رود که اپل در آپدیت‌های جدید این محدودیت‌ها را برطرف کند.

ممکن است محدودیت‌های یادشده و همچنین قیمت هدست واقعیت مجازی اپل، کاربران را از خرید ویژن پرو منصرف کنند.