ظرفیت اولیه‌ی فروش هدست واقعیت مجازی اپل کمتر از یک ساعت پس از آغاز پیش‌فروش رسمی تا حد زیادی به پایان رسید. هم‌زمان اپل اعلام کرد زمان تحویل ویژن پرو به مشتریان تا ماه مارس (اسفند و فروردین) به تأخیر افتاده است. مشخص نیست که این تأخیر به‌دلیل استقبال شدید از این محصول بوده یا محدودیت حجم تولید ویژن پرو.

ویژن پرو در کانفیگ‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی یا یک ترابایتی در دسترس است. کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی اولین مدلی بود که با محدودیت عرضه مواجه شد و پس از آن نوبت به مدل‌های با ظرفیت بالاتر رسید.

با مراجعه به فروشگاه آنلاین اپل استور می‌توان دید که زمان تحویل ویژن پرو به اواسط ماه مارس (اسفند) موکول شده است. این موضوع شامل خرید حضوری هدست اپل نیز می‌شود.

در لحظه‌ی نوشته‌شدن این خبر همچنان برخی از مدل‌های ویژن پرو با زمان عرضه در اوایل ماه فوریه (بهمن) برای پیش‌خرید در دسترس هستند. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل در کانفیگ پایه ۳٬۴۹۹ دلار است.

مینگ‌چی‌‌ کوئو، تحلیلگر اپل، هفته‌ی گذشته گزارش داد که اپل حدود ۶۰ تا ۸۰ هزار دستگاه ويژن پرو برای عرضه در ایالات متحده در نظر گرفته است. اینکه این اتفاق رخ داده یا خیر، مشخص نیست، چراکه تولیدکننده‌ی گوشی آیفون و مک بوک فروش واحدی را برای هیچ یک از محصولاتش گزارش نمی‌کند.