ظاهرا داریم به معرفی رابط کاربری MIUI 15 شیائومی نزدیک می شویم. زیرا شایعات در مورد آن در حال افزایش است. حال طبق آخرین شایعه باید منتظر بهبود عملکرد کلیپ بورد و همچنین امکان افزایش چشمگیر صدا در دستگاه های مجهز به MIUI 15 باشیم.

اخیرا بیلدهای آلفا MIUI 15 روی سرور شیائومی دیده شده و اولین تصویر از این رابط کاربری نیز منتشر شده است. انتظار داریم گوشی های سری Redmi Note 13 و Xiaomi 14 با این رابط کاربری وارد بازار شوند. حال گزارشی جدید از دو ویژگی جدید این رابط کاربری خبر می دهد.

ویژگی های جدید رابط کاربری Xiaomi MIUI 15

بر اساس این گزارش، رابط کاربری جدید شیائومی دارای یک کلیپ بورد بهبود یافته است که به کاربران امکان کپی و پیست کردن تصاویر و فایل ها را می دهد. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران گوشی های سامسونگ در دسترس است و امکان اشتراک گذاری سریع فایل بین برنامه های مختلف را فراهم می کند.

با استفاده از این قابلیت جدید، مانند تصویر زیر، می توانید تصویر مورد نظر را از یک وب سایت کپی کرده و در چت تلگرام قرار دهید. در واقع در این فرآیند نیازی به باز کردن گالری نیست و می‌توانید فایل را مستقیماً وارد چت کنید.

تابع دوم تقویت صدا نام دارد. طبق گزارش امروز، شیائومی دکمه‌ای را در منوی تنظیمات سریع در رابط کاربری MIUI 15 قرار خواهد داد که با فعال‌سازی آن، میزان صدای خروجی تا 200 درصد افزایش می‌یابد. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که در محیط های شلوغ راحت تر به فایل های چند رسانه ای گوش دهد.

در حال حاضر، ما دقیقا نمی دانیم که MIUI 15 چه زمانی معرفی می شود، اما شایعات می گویند که در ماه دسامبر در چین رونمایی خواهد شد. با در نظر گرفتن این موضوع، احتمالاً شاهد معرفی آن به بازار جهانی در اوایل سال 2024 خواهیم بود. بنابراین بدیهی است که از نظر بازه زمانی، تفاوتی بین زمان معرفی MIUI 14 و MIUI 15 وجود نخواهد داشت.

در نهایت باید دوباره اشاره کنیم که گوشی های سری ردمی نوت 13 و شیائومی 14 با جدیدترین رابط کاربری شیائومی وارد بازار خواهند شد و به همین دلیل احتمالا باید منتظر عرضه آن ها در ماه دسامبر باشیم.