ظاهرا در قفس مبارزه و ساخت شبکه اجتماعی Tradez برای مارک زاکربرگ و رقابت او با الون ماسک کافی نیست و حالا قصد دارد در کابین خلبان هم باشد.

Business Insider گزارش می دهد که مدیر عامل متا اوایل امسال با استناد به سوابق اداره هوانوردی فدرال، مجوز خلبانی دانشجوی خود را دریافت کرد.

توانایی خلبانی هواپیما، زاکربرگ او را در باشگاه نخبگانی قرار می دهد که دیگر افراد مشهور از آن لذت می برند الون ماسک، سام آلتمن و مدیرعامل اسنپ ایوان اشپیگل نیز در آن حضور دارند. ماسک او قبل از بازنشستگی به عنوان خلبان، با هواپیماهای جنگنده پرواز می کرد.

مدیر عامل تسلا در سپتامبر 2008 در مصاحبه ای زنده با واشنگتن پست گفت: “متاسفانه، من دیگر خلبان نمی شوم.” سر، و این یک عادت بسیار بد برای خلبانان است.

پرواز تنها سرگرمی شدید آن نیست زاکربرگ اخیرا دنبال شده است. مدیر عامل متا نیز سال هاست که به آموزش جیو جیتسو و MMA می پردازد و آماده مبارزه با رقیب خود ماسک است.

مهارت ها زاکربرگ در جیو جیتسو، ماسک او را مجبور کرد در آستانه راه اندازی شبکه اجتماعی Trades که برای رقابت با توییتر طراحی شده است، آمادگی خود را برای مبارزه در قفس اعلام کند.

دانا وایترئیس UFC می گوید زاکربرگ و ماسک آنها برای درگیری فیزیکی با یکدیگر بسیار جدی هستند.

جان تراولتا، احتمالاً مشهورترین خلبان جهان باقی خواهد ماند. او حدود 40 سال پیش گواهینامه پرواز ساده خود را دریافت کرد و صلاحیت پرواز با بوئینگ 707 و 737 و همچنین 747 جامبو را دارد.