کیبورد نسل اول ROG Azoth ایسوس کیفیت ساخت عالی، عمر باتری طولانی، نمایشگر کاربردی و گزینه های سفارشی سازی فراوان را ارائه می کرد و اکنون این شرکت تمام ویژگی های مثبت نسل اول Azoth را در نظر گرفته و با معرفی آن ارتقا داده است. ROG Azoth Extreme.

Azoth Extreme در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد شد و قیمت کیبورد آن هنوز مشخص نیست. بدنه محصول از فیبر کربن زیادی استفاده می کند و یکی از جذاب ترین ویژگی های آن دکمه قابل تنظیم برای تعیین سختی فشردن کلیدها است. اگر این کلید را در یک سطح بالاتر قرار دهید، کلیدها سفت و محکم می شوند و اگر پایین تر باشد، کمی نرم تر و انعطاف پذیرتر می شوند.

به گفته TomsHardware که در رویداد Computex 2024 با صفحه کلید Asus Azoth Extreme کار کرده است، تفاوت بین حالت های بالا و پایین برای تنظیم استحکام کلیدها بسیار محسوس است، اما این تفاوت آنچنان بر حس کلیدها تأثیر نمی گذارد. به عنوان نوع سوئیچ ها مانند سلف خود، Azoth Extreme دارای ویژگی قابل تعویض گرم است، به این معنی که می توانید از سوئیچ های مورد علاقه خود استفاده کنید.

صفحه نمایش OLED در گوشه سمت راست بالای صفحه کلید Azoth Extreme قرار دارد و اکنون کاملا رنگی و حساس به لمس است. می توانید از این صفحه برای مشاهده تصاویر و انیمیشن های سفارشی یا نمایش آمار صفحه کلید و اطلاعات کامپیوتر مانند دمای CPU و غیره استفاده کنید.

ایسوس همچنین سرعت پاسخگویی کلیدهای Azoth Extreme را نسبت به نسل قبلی این محصول بهبود بخشیده است.

در واقع فرکانس نمونه برداری از کیبورد دانگل USB مورد بحث می تواند به 8000 هرتز برسد که 8 برابر سریعتر از مدل قبلی است. این محصول همچنین می تواند بدون نیاز به دانگل USB به کامپیوتر متصل شود و از اتصال سیمی نیز پشتیبانی می کند.

Azoth Extreme که برای رقابت با بهترین کیبوردهای موجود در بازار طراحی شده است، دارای پایه سیلیکونی است که بسیار نرم و راحت است. باید دید این کیبورد پس از عرضه در برابر رقبای خود چگونه عمل خواهد کرد.