گجت جدید Limitless ظاهری گرد و لاستیکی دارد و می توانید آن را به پیراهن خود گیره دهید یا آن را مانند گردنبند به یک نخ آویزان کنید. این ویجت مکالمات دوستیابی شما را ضبط می کند و سپس از هوش مصنوعی برای سازماندهی اطلاعات به دست آمده استفاده می کند. در واقع می توان از Limitless برای به خاطر سپردن مکالمات برگزار شده در جلسات مختلف و سپس سازماندهی آنها استفاده کرد.

به گفته The Verge، گجت Limitless قرار است در یک اکوسیستم بزرگتر کار کند. سازنده این ویجت قبلا نرم افزار Rewind AI را معرفی کرده بود. این برنامه روی کامپیوتر شما اجرا می شود و تمام داده ها و فعالیت هایی که انجام می دهید را ثبت می کند. سپس با این داده ها می توانید به راحتی کار هوش مصنوعی خود را بررسی کنید. این ویجت هدفی مشابه دارد، اما به جای اینکه فقط روی رایانه شما اجرا شود، باید داده ها و صداها را از دنیای واقعی جمع آوری کند.

ویجت بی حد و حصر با هوش مصنوعی

تمرکز اصلی این گجت بیشتر حول دوستیابی است. این ابزار می تواند مکالمات در جلسات را رونویسی کند و یادداشت های مهم و خلاصه ای از مکالمه را در اختیار شما قرار دهد. همچنین می‌توانید ایمیل و داده‌های تقویم خود را در دسترس این ابزار قرار دهید تا به شما در پیگیری کارهایتان کمک کند. این گجت از مدل های هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های شما استفاده می کند.

سازندگان این ویجت یک برنامه بلند مدت برای Limitless دارند. به عبارت دیگر، این گجت به تدریج همه چیز را در مورد شما می داند و به این ترتیب می تواند در مکالمات برای شما متن بنویسد یا قرارهایتان را به شما یادآوری کند.

اگرچه Limitless ممکن است یک ابزار جدید به نظر برسد، با پیشرفت هوش مصنوعی، اکنون می توان مکالمات را با گوشی های هوشمند جدید و سایر ابزارهای هوش مصنوعی رونویسی و خلاصه کرد و سپس لحظات مهم هر برخورد را ثبت کرد. اما با توجه به اینکه Limitless سابقه اجرای برنامه Rewind را دارد، می توان به آینده این گجت در این زمینه امیدوار بود.

قیمت این محصول 99 دلار است و برای دسترسی به امکانات بیشتر، اشتراک ماهیانه 20 دلاری را نیز به فروش می رساند.