سامسونگ در ۱۷ ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) از گوشی‌‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود جدیدترین مدل‌های گوشی سامسونگ با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی روانه بازار شوند.

بر اساس ادعای کاربری در پلتفرم ایکس، پرچمداران جدید سامسونگ از مرورگری با قابلیت‌های جدید و امکان ساخت ویدئوی حرکت‌آهسته با هوش مصنوعی بهره می‌برند.

سامسونگ در گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۴ سه قابلیت جدید به مجموعه‌ی Browsing Assist می‌آورد که از میان آن‌ها می‌توان به های‌لایت‌کردن موارد مهم هنگام مرور وب و همچنین ترجمه و خلاصه‌نویسی مقالات اشاره کرد. این ویژگی‌‌های مهم می‌توانند به کاهش زمان برای خواندن و درک مقالات کمک کنند.

در گزارش‌ها آمده که با منتشر شدن One UI 6.1، کاربران در گالری می‌توانند هر ویدئوی در حال پخش را فشرده کنند. همچنین، می‌توانید قسمتی از ویدئو را انتخاب و بدون نیاز به اپلیکیشن متفرقه، نسخه‌ی حرکت‌آهسته‌ی آن را بسازید. البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد عملکرد این ویژگی‌ها در دسترس نیست و باید تا مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ صبر کنیم.

مقاله‌‌های مرتبط

گوشی‌های جدید سامسونگ به‌لطف One UI 6.1 به ویژگی‌های بیشتری با هوش مصنوعی مجهز می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توان به خلاصه‌نویسی یاداشت‌ها در Samsung Notes، ترجمه‌ی آنی در حین تماس و ساخت تصویر برای استفاده به عنوان تصویر اصلی گوشی اشاره کرد.

قیمت گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ احتمالاً نسبت‌به نسل قبل تغییر نمی‌کند. البته برخی افشاگران به افزایش قیمت اشاره کرده‌اند.